• Anonym (Man 40)

    Det mest dominanta ni har gjort i sängen?

    Hej allesamman! intressant fråga som kommer från en dominant man, vad är det mest dominanta ni har gjort på någon eller upplevt i sängen?

  • Svar på tråden Det mest dominanta ni har gjort i sängen?
  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Man 40) skrev 2024-05-11 19:19:10 följande:
    Det mest dominanta ni har gjort i sängen?

    Hej allesamman! intressant fråga som kommer från en dominant man, vad är det mest dominanta ni har gjort på någon eller upplevt i sängen?


    Jag själv - tja,  i rollspel har jag kedjat fast partnern till orörlighet med bojor och kedjor och stimulerat henne intensivt till typ utom kontroll  och även fixerat partnern på andra sätt till orörlighet med plastfilm mm. Beordrat partnern att göra saker i rollspelet som tvingat henne att gå ordentligt utanför hennes komfortzon... osv. osv 

    Har för avsikt att följa tråden med intresse då jag vill ha tips från erfarna!
  • Anonym (Joanna)

    Är frågan ställd till både män och kvinnor?
    Har kissat på ug-killar som legat med bakbundna händer i badkar och på duschgolv.

  • PunkPyret

    Det mest dominanta jag själv har gjort har nog varit att binda fast killar, både händer och fötter, och sedan riktigt trycka ner fittan i ansiktet. Allra bäst om de har skägg som jag kan såsa ner ordentligt. Och så fingrar jag mig själv tills jag kommer några cm ovanför ansiktet... 
    Den rollen tar jag gärna till när killen vill bli dominerad.
    Men det bästa är att själv bli dominerad. Allra helst om jag har flera killar och en av dem kommenderar var och hur jag ska stå, ligga, krypa eller vad de nu vill för att jag ska vara ¨of service¨. Älskar när män bara använder mig, helt koncentrerade på sin egen njutning, och helst flera samtidigt. 

  • Anonym (Arg och full :))

    Jag var arg och full (jag hade ingen anledning att vara arg men blir ibland så med alkohol) och riktigt barnslig.

    Min dåvarande pojkvän ville inte sätta på.mig för att jag var full och otrevlig. Så jag skrek tills han satte på mig ändå. Sedan pinkade jag ner mig och somnade. 

  • Anonym (---)

    Det mest dominanta har inte förekommit i just sängen.

  • Anonym
    Anonym (Joanna) skrev 2024-05-11 22:40:26 följande:

    Är frågan ställd till både män och kvinnor?
    Har kissat på ug-killar som legat med bakbundna händer i badkar och på duschgolv.


    Du har badkar och dusch i sängen? Det var tamefan att prioritera sitt sexliv högt (om anledningen är en sex-grej)! Måste ha blivit dyrt?
  • Anonym (Joanna)
    Anonym skrev 2024-05-12 00:22:28 följande:
    Du har badkar och dusch i sängen? Det var tamefan att prioritera sitt sexliv högt (om anledningen är en sex-grej)! Måste ha blivit dyrt?
    Ha ha...wet bör man endast ha i våtutrymmen.
  • Anonym
    Anonym (Joanna) skrev 2024-05-12 01:18:05 följande:
    Ha ha...wet bör man endast ha i våtutrymmen.
    Men det gällde alltså ug-killar? Vågar man fråga vilka?
    De första, manliga ug-anställda de flesta tänker på är säkert Janne Josefsson och Axel Björklund. Sen är det ju såklart hon den lite skrynkliga programledaren med käkbenet, men henne kan man väl knappast kalla för kille.
    Men det kan väl aldrig vara så att du pinkat på självaste Janne i ett badkar?!?!

    Isf förlorar vi nog alla respekten helt och hållet och börjar kolla på Kalla fakta istället.
  • Anonym (Domina deus)
    Anonym skrev 2024-05-12 00:22:28 följande:
    Du har badkar och dusch i sängen? Det var tamefan att prioritera sitt sexliv högt (om anledningen är en sex-grej)! Måste ha blivit dyrt?
    Det är inget problem med några gyllene strålar i sängen om man har kontroll och mannen sväljer som han ska, direkt från källan efter att flödet börjat över hans bröst och uppåt. Några handdukar och lite plast under lakanet som han inte vet om är dock en bra försäkring. Sen är det givetvis han som städar när han vill bli överraskad med den behandlingen.
Svar på tråden Det mest dominanta ni har gjort i sängen?