• Anonym (Anna)

    Fetish?

    Jag tror att min man har en fetisch. Han gillar att ha sex i situationer man kan bli påkommen". Vi var t ex ute och handlade med min syster och i omklädningsrummet ville han ha se. Jag fick med på det men bad honom att vara tyst när jag hörde min syster ropa mitt namn. Och hon är supersuperreserverad och blir obekväm när hon pratar om sex. Då började han "dunka" så hon hörde och frågade vad vi höll på med. Jag antar att hon visste... En annan gång när min tjejkompis sov över  i rummet bredvid så ville han ha sex och medveten gjorde att de lät så hon kunde höra. Verkar vara isolerad till bara runt andra kvinnor.. Är alltså en fetisch eller vad är detta?

  • Svar på tråden Fetish?
  • Anonym (Ja)

    Ja, det kan nog räknas som någon form av fetisch. Han blir antagligen upphetsad av tanken på att andra kvinnor kan märka vad ni gör.

    Har du pratat med honomomdet? Vadsäger han själv? Och vad tycker du om saken?

  • Anonym (Sandra)

    Jag tycker inte det är något fel med fetischer så länge det inte skadar nån annan, gillar båda nånting så varför inte  ..MEN nu blandar ni ju faktiskt inte andra utomstående ofrivilliga i er (hans?) fetisch. Du gör ju också det eftersom du är med på det.. Det kan ju bli ganska obehagligt för din syster till exempel eller för kompisen som hörde .. Ok om det råkar höras lite men nu var det ju inte så. 


    Vill ni hålla på med det tycker jag ni får hitta nån som vill vara med på det och lyssna eller titta på eller vad det nu är ni vill, ni kan säkert hitta nån på internet eller i värsta fall betala för det, hellre att ni ska behöva blanda in dina stackars familjemedlemmar och vänner mot deras vilja ..

Svar på tråden Fetish?