• Anonym (Lår)

Stora lår

Jag har alltid haft komplex för mina stora lår. Även när jag var sjuk i anorexi och vägde 39 kg hade jag gigantiska lår. Känner avund när jag ser andra tjejer i söta sommarklänningar med smala stickor till ben, jag önskar att jag såg ut så. Jag är 156 lång och väger 56 kilo men ser mycket större ut bara för de jäkla låren.

Mina vänner säger att det finns killar som älskar stora lår på tjejer, men jag har svårt att tro på det då jag bara känner mig stor och okvinnlig. 

Skulle ni män kunna vara med en kvinna som har stora lår? Lägger upp en bild på min kropp så ni får ett exempel på vad jag menar. 

• Svar på tråden Stora lår
  • Anonym (Snyggt)

Snyggt och verkligen inget att skämmas för. Och även om dina lår skulle vara mindre sexiga skulle det inte göra något eftersom de som tycker om dig tycker definitivt om hela dig! 

• Anonym (L)
    Anonym (Lår) skrev 2024-05-13 15:41:44 följande:
    Stora lår

Jag har alltid haft komplex för mina stora lår. Även när jag var sjuk i anorexi och vägde 39 kg hade jag gigantiska lår. Känner avund när jag ser andra tjejer i söta sommarklänningar med smala stickor till ben, jag önskar att jag såg ut så. Jag är 156 lång och väger 56 kilo men ser mycket större ut bara för de jäkla låren.

Mina vänner säger att det finns killar som älskar stora lår på tjejer, men jag har svårt att tro på det då jag bara känner mig stor och okvinnlig. 

Skulle ni män kunna vara med en kvinna som har stora lår? Lägger upp en bild på min kropp så ni får ett exempel på vad jag menar.  //

Bara baserat på utseende hade jag inte haft några problem med en sådan kropp. Jag tycker den är fin och sexig.
  • Anonym (Anonym tjej)

Du ser helt normal ut.

Att du tyckte att något på din kropp var gigantiskt när du vägde 39 kg berodde på sjukdomen. Den gör att man inte ser sig själv klart, det ingår i sjukdomsbilden. 

Inget på dig är gigantiskt eller oproportionerligt.

Jag är kvinna, men jag kan konstatera att många män tycker väldigt mycket om stora lår och stor rumpa (eftersom jag har det själv), även oproportionerligt stora sådana. Precis som vissa älskar stora bröst och andra gillar när allt är smått osv. Det finns någon för alla. 

En mogen man inser att han inte ska leva med ett par lår hela sitt liv, utan snarare en personlighet, en hel människa med allt vad det innebär. I vardagen har låren väldigt liten betydelse så länge de fungerar som de ska. 

• Anonym (2016)

Stora lår tycker jag är väldigt kvinnligt och sexigt!
    Låren på bilden är helt perfekta i mina ögon! 
    Är det du på bilden!? I så fall är det nog inte bara jag som gillar dem, utan de flesta killar!

• Anonym (Men?)

Lår, höfter (gärna med lite "ridbyxor") är otroligt kvinnligt. 
    Har inte tidigare varit en "ass-man" utan mera tuttkille. Har dock skiftat fokus, haha och uppskattar verkligen  både lår och höfter.
    Är väl kanske i linje med att jag alltid haft så kallar mulliga/kurviga kvinnor.
    Men du är inte ens i närheten av mullig vad jag kan se.

• Gaskarl
    Anonym (Lår) skrev 2024-05-13 15:41:44 följande:
    Stora lår

Skulle ni män kunna vara med en kvinna som har stora lår? Lägger upp en bild på min kropp så ni får ett exempel på vad jag menar.  //

Är det du på bilden ser du jättefin och propertionelig ut, inte för stora lår alls.
  • Anonym (inget)

skärp dig..... 

• Anonym

De är väl inte på något sätt oproportionerliga? Jag hade väntat mig verkligen stora lår, av beskrivningen.
    Du ser slank och helt proportionerlig ut.

• Anonym (Snygg2)

Jättefin ju.
    Upplever du obalans kan du ju alltid lägga lite fokus på överkroppen på gymmet men du är fin som du är.

• Anonym (Holly)
    Du är absolut inte tjock och dina lår är absolut inte tjocka, inte med något mått mätt.  Nu är jag tjej men tror få killar tycker stickor till lår är sexigt :) 
  • Anonym (Lår)
    Anonym skrev 2024-05-13 16:50:26 följande:

De är väl inte på något sätt oproportionerliga? Jag hade väntat mig verkligen stora lår, av beskrivningen.
    Du ser slank och helt proportionerlig ut.

Det kanske inte syns på bilden men eftersom jag är så kort så upptar låren större delen av min kropp. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Holly) skrev 2024-05-13 17:00:17 följande:
    Du är absolut inte tjock och dina lår är absolut inte tjocka, inte med något mått mätt.  Nu är jag tjej men tror få killar tycker stickor till lår är sexigt :) 
    Man behöver inte skriva elakt om andra för att höja någon, nu är jag själv inte så smal att jag har stickor till ben men självklart finns det män som gillar den kroppstypen också. Det kan finnas någon ung tjej med mycket smala ben som läser här och blir jätteledsen av ditt inlägg. 
  • Anonym (N)
    Anonym (Lår) skrev 2024-05-13 17:06:18 följande:
    Det kanske inte syns på bilden men eftersom jag är så kort så upptar låren större delen av min kropp. 
    Du är jättefin som du är! Försök att vara snällare mot dig själv {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Zarah)

Din kroppstyp ser ut att vara som min dotters och ni har samma längd och vikt.
    Jag tycker absolut att du ska vara supernöjd över din kroppsform, ser bara en fin och stark kropp!!
    Tycker att min dotter ser väldigt petit ut med sin lilla kropp och längd, så ser jag på dig med.

Svar på tråden Stora lår