• Svar på tråden Lägg upp era sommarbilder! 😊
  • Anonym (Ngng)
    CanarySecret skrev 2024-05-15 16:02:25 följande:
    Lägg upp era sommarbilder! 😊 //
    Det där är väl ingen sommarbild. 
  • CanarySecret
    Anonym (Ngng) skrev 2024-05-15 16:06:45 följande:
    Det där är väl ingen sommarbild. 
    Om du känner att det va fel kategori utav mig att posta den bilden så säg det eller så kan du bidra med en bild själv? Det skulle vara mycket trevligare :) 
  • JJ19
    CanarySecret skrev 2024-05-15 16:13:28 följande:
    Om du känner att det va fel kategori utav mig att posta den bilden så säg det eller så kan du bidra med en bild själv? Det skulle vara mycket trevligare :) 

Strunt i alla negativa människor. 

Bilden var både somrig och väldigt fin!

• Anonym (Ngng)

Sommarbild, ja då trodde man att det skulle vara en härlig tråd med sommarbilder. Typ, träd, sjö, hav, blommor, osv. Detta är ännu en porrtråd bara. Och sommarbild?

Du har mjukisbyxor. Lite väl varmt för det nu. Men du kanske har snö hos dig.

• Anonym (Ngng)
    JJ19 skrev 2024-05-15 16:21:33 följande:

Strunt i alla negativa människor. 

Bilden var både somrig och väldigt fin!

Inget negativt, bara sanning. Men du vill väl ha någon bild att dra i den till, såklart 
  • Anonym (Ngng)
    Jag kan absolut ut bidra med bild men då blir det sommarbilder på riktigt 
  • CanarySecret
    Anonym (Ngng) skrev 2024-05-15 16:23:34 följande:
    Jag kan absolut ut bidra med bild men då blir det sommarbilder på riktigt 
    Fortsätt du att gnälla som anonym eller bidra istället :) du får lägga ut vad du vill sålänge du känner att det passar :) det är för övrigt shorts men det spelar ingen roll:) ha en fortsatt trevlig dag 
  • Jessican922
    CanarySecret skrev 2024-05-15 16:31:41 följande:
    Fortsätt du att gnälla som anonym eller bidra istället :) du får lägga ut vad du vill sålänge du känner att det passar :) det är för övrigt shorts men det spelar ingen roll:) ha en fortsatt trevlig dag 
    Här varsågod , nu är jag inte snonym. Kan gnälla lika mkt då. Det är iallafall ingen sommarbild. Sommarbilder är sommarbilder. Trodde det kunde vara en mysig tråd. För ovanlighetens skull på den här sidan. Men nepp.
Svar på tråden Lägg upp era sommarbilder! 😊