• Anonym (Nyfiken blå)

Autofellatio=gay?

Ni som kunde, eller fortfarande kan ge er själva autofellatio, har ni var sugna att prova någon annans snopp?

• Svar på tråden Autofellatio=gay?
  • Anonym (Redan OT sorry VARNING!)

Jag vill bara varna för autifellatio och ännu mer autocunnilingus. Känner medborgerlig plikt att göra det. Risken att du skadar nacke/rygg är enorm och det är INTE roligt att förklara hur man skadat sig för doktorn. Kanske inte lika skämmigt för män men förmodligen mer än tillräckligt skämmigt.

Hade ont i ryggen i säkert tre månader och nacken blir nog aldrig helt 100 igen :(

• Anonym (Nyfiken blå)
    Anonym (Redan OT sorry VARNING!) skrev 2024-05-23 12:11:36 följande:

Jag vill bara varna för autifellatio och ännu mer autocunnilingus. Känner medborgerlig plikt att göra det. Risken att du skadar nacke/rygg är enorm och det är INTE roligt att förklara hur man skadat sig för doktorn. Kanske inte lika skämmigt för män men förmodligen mer än tillräckligt skämmigt.

Hade ont i ryggen i säkert tre månader och nacken blir nog aldrig helt 100 igen :(

Men, om det gör så ont (dum fråga) varför avbryter man inte, (innan man skadat sig själv, så man måste uppsöka läkare)?
    Måste va snudd på omöjligt att får orgasm?
  • Jim84

Provade när jag var yngre men är nog mindre vig idag. Varför skulle det vara ?gay?? I så fall är det väl lika gay att runka.

• Anonym (Kille)

Vad spelar det för roll vad det "är", till att börja med?

Men gay tycker jag är när man tänder på en person av samma kön. Inte vad man gör med sig själv. De flesta killar onanerar ju. Med den här logiken skulle även handtralla vara gay eftersom det är ju också hur man kan tillfredsställa en annan kille.

Nej, sådant där resonemang håller ju inte. Vet inte varför man gör det här språnget med t.ex. anal njutning eller som här då autofellatio. Man gör det ju för sin egen njutnings skull, inte en annan kille. Allt sådant är onani.

• Anonym (Gudsu Gerkuk)

Om man klonar sig själv och har sex med sin klon, är det incest eller onani?

Svar på tråden Autofellatio=gay?