• Anonym (Kaffedraken)

Kvinnor och urringat

Såg nyss en kvinna som hade flera bilder. Alla utom en var med fokus på hennes bröst.
    Jag kom att tänka på kvinnor som sa till mig att de inte gillar att män kollar in deras bröst. De gillade att ha urringat när de var yngre, men inte nu längre. Senare såg man att de hade urringat, både irl och på bild. De sa då att de gillar att klä sig kvinnligt och få uppmärksamhet från män.

Du som är kvinna, hur känner du inför det här med urringat?

• Svar på tråden Kvinnor och urringat
  • Anonym (usch)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 10:24:53 följande:
    Kvinnor och urringat

Såg nyss en kvinna som hade flera bilder. Alla utom en var med fokus på hennes bröst.
    Jag kom att tänka på kvinnor som sa till mig att de inte gillar att män kollar in deras bröst. De gillade att ha urringat när de var yngre, men inte nu längre. Senare såg man att de hade urringat, både irl och på bild. De sa då att de gillar att klä sig kvinnligt och få uppmärksamhet från män.

Alla former av problem med urrinet eller blåsan är jobbiga. Vill inte ens tänka på hur det vore att drabbas av tex urringat eller gallsten.
  • Anonym (Mår du bra?)
    Kvinnor och urringat

"Jag skriver här och det river upp gamla saker. Lite som när man petar på en sårskorpa. Jag retar mig på att de som förlöjligade mig, klankade ner på mig, hycklade, kan gå vidare i sina liv. T o m träffa män de blir ihop med. Jag antar att de männen inte ser de sidorna hos kvinnorna som jag fick ta del av.
    Om jag inte skriver här på ett tag och inte ältar saker här, så brukar mycket släppa. Och jag tänker mer positivt. Men jag tycks ha svårt att släppa det som varit. Det retar mig att vissa kan bete sig illa mot andra, sen går de bara vidare som om inget hänt, och de får både kärlek och sex. Jag får inget av det."
  • Anonym (L)
    Kvinnor och urringat

Det är så skönt på sommaren när det fläktar lite, kan bli väldigt svettigt under brösten.

Eller menar du på män?
    Det kan vara rätt snyggt om en man knäpper upp nån knapp på skjortan på sommaren, men inte för många. Gillar inte såna djupt ringade träningslinnen som vissa män har. Eller mankini, var fruktansvärt när han i hotell romantik hade det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (L) skrev 2024-05-24 10:33:33 följande:
    Det är så skönt på sommaren när det fläktar lite, kan bli väldigt svettigt under brösten.

Eller menar du på män?
    Det kan vara rätt snyggt om en man knäpper upp nån knapp på skjortan på sommaren, men inte för många. Gillar inte såna djupt ringade träningslinnen som vissa män har. Eller mankini, var fruktansvärt när han i hotell romantik hade det.
    Tänker på en artikel där en kvinna svarade en man att kvinnor har uringat för att deras bröst blir så varma. Flera fattade inte att hon skämtade.

Jag menar på kvinnor.
    Såg inte det, men Borat var väl het i en sån?
  • Anonym (L)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 10:36:37 följande:
    Tänker på en artikel där en kvinna svarade en man att kvinnor har uringat för att deras bröst blir så varma. Flera fattade inte att hon skämtade.

Jag menar på kvinnor.
    Såg inte det, men Borat var väl het i en sån?
    Haha, ja mums.😂🤪
    ok, så det är ytterligare en tråd om hur kvinnor överlag beter sig/klär sig.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (L) skrev 2024-05-24 10:44:28 följande:
    Haha, ja mums.😂🤪
    Ja, kvinnor och urringat.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (L) skrev 2024-05-24 10:44:28 följande:
    Haha, ja mums.😂🤪
    Ja, jag frågar kvinnor här hur de känner inför det med urringat. Om de känner igen sig i att kvinnor ofta säger en sak, och anklagar män för en sak, sen så gör kvinnorna tvärtom, och gillar att män kollar på dom, det får kvinnorna att känna sig kvinnliga och bekrätade, åtråvärda. Trots att de sa att de inte gillade det.
  • Anonym (L)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 10:51:53 följande:
    Ja, jag frågar kvinnor här hur de känner inför det med urringat. Om de känner igen sig i att kvinnor ofta säger en sak, och anklagar män för en sak, sen så gör kvinnorna tvärtom, och gillar att män kollar på dom, det får kvinnorna att känna sig kvinnliga och bekrätade, åtråvärda. Trots att de sa att de inte gillade det.
    Precis som i de flesta av dina trådar alltså. 
  • Anonym (Elma)

Jag brukar sällan ha uringat, men som ung kunde jag verkligen inte ha det. Jag var väldigt smal men mina bröst var oproportionerligt stora i jämförelse med kroppen. Jag kunde knappt ha vanliga tröjor för att killar (särskilt under berusning) i princip trakasserade en. 

Under en Finlandskryssning när jag var 18 år satt jag ensam i tvrummet hela resan för att ett gäng fulla grabbar förföljde mig och skrek - vad stora snygga pattar du har bruden!! Jag försökte alltid klä mig så osynligt som möjligt för att slippa uppmärksamhet.

Nuförtiden har jag blivit något mer proportionerlig, men fortfarande smalare än mina bröst ( vilka faktiskt inte är så himla stora utan lagom stora). Har fortfarande sällan uringade tröjor och aldrig djupt urringade, inte för att jag längre är rädd eller skäms. Jag trivs helt enkelt bäst i skjortor, klänningar och tröjor som endast är figursydda och möjligen har en väldigt lätt U eller V-ringning.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Elma) skrev 2024-05-24 11:01:17 följande:

Jag brukar sällan ha uringat, men som ung kunde jag verkligen inte ha det. Jag var väldigt smal men mina bröst var oproportionerligt stora i jämförelse med kroppen. Jag kunde knappt ha vanliga tröjor för att killar (särskilt under berusning) i princip trakasserade en. 

Under en Finlandskryssning när jag var 18 år satt jag ensam i tvrummet hela resan för att ett gäng fulla grabbar förföljde mig och skrek - vad stora snygga pattar du har bruden!! Jag försökte alltid klä mig så osynligt som möjligt för att slippa uppmärksamhet.

Nuförtiden har jag blivit något mer proportionerlig, men fortfarande smalare än mina bröst ( vilka faktiskt inte är så himla stora utan lagom stora). Har fortfarande sällan uringade tröjor och aldrig djupt urringade, inte för att jag längre är rädd eller skäms. Jag trivs helt enkelt bäst i skjortor, klänningar och tröjor som endast är figursydda och möjligen har en väldigt lätt U eller V-ringning.

Så tråkigt när tjejer trakasseras sådär. Jag kollade in tjejer i den åldern och var helt galen i deras bröst (det är jag ännu), men man hade vett nog att inte säga nåt. Så dålig stil.

Det är också snyggt och faktiskt lika sexigt Tungan ute
Svar på tråden Kvinnor och urringat