• Anonym (Kaffedraken)

    Sex. Män och unga tjejer.

    Vad har ni för fördomar om sex mellan män och mycket yngre tjejer (max 25)?

  • Svar på tråden Sex. Män och unga tjejer.
  • Peterheter
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 12:27:12 följande:
    Sex. Män och unga tjejer.

    Vad har ni för fördomar om sex mellan män och mycket yngre tjejer (max 25)?


    Att tjejen bara gör det för att han är rik eller berömd.
  • Anonym (göB)

    Fattar du själv hur många trådar du startar med samma tjat? Inser du?

  • Anonym (Mår du bra?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 12:27:12 följande:
    Sex. Män och unga tjejer.

    Vad har ni för fördomar om sex mellan män och mycket yngre tjejer (max 25)?


    "Jag skriver här och det river upp gamla saker. Lite som när man petar på en sårskorpa. Jag retar mig på att de som förlöjligade mig, klankade ner på mig, hycklade, kan gå vidare i sina liv. T o m träffa män de blir ihop med. Jag antar att de männen inte ser de sidorna hos kvinnorna som jag fick ta del av.
    Om jag inte skriver här på ett tag och inte ältar saker här, så brukar mycket släppa. Och jag tänker mer positivt. Men jag tycks ha svårt att släppa det som varit. Det retar mig att vissa kan bete sig illa mot andra, sen går de bara vidare som om inget hänt, och de får både kärlek och sex. Jag får inget av det."
  • Anonym (Mår du bra 2?)
    Anonym (Mår du bra?) skrev 2024-05-24 13:34:37 följande:
    "Jag skriver här och det river upp gamla saker. Lite som när man petar på en sårskorpa. Jag retar mig på att de som förlöjligade mig, klankade ner på mig, hycklade, kan gå vidare i sina liv. T o m träffa män de blir ihop med. Jag antar att de männen inte ser de sidorna hos kvinnorna som jag fick ta del av.
    Om jag inte skriver här på ett tag och inte ältar saker här, så brukar mycket släppa. Och jag tänker mer positivt. Men jag tycks ha svårt att släppa det som varit. Det retar mig att vissa kan bete sig illa mot andra, sen går de bara vidare som om inget hänt, och de får både kärlek och sex. Jag får inget av det."
    "Jag sitter här och klipper in samma text om och om igen i alla möjliga olika trådar. Det gör jag för att jag mår bra av det."
  • Anonym (åsiktsfrihet!)

    Varför frågar du om folks åsikter och fördomar hela tiden och sen blir du arg på dom om dom inte tycker som du?
    Varför vill du sitta och reta upp dig på folk som du inte känner som svarar på dina frågor?
    Dom gör inget mot dig bara säger vad dom tycker. Ingen gör något personligt mot
    dig för att dom svarar.
    Du har dina åsikter andra har andra så är det i livet och man får accepterar att alla inte tänker och tycker likadant i världen.

  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 12:27:12 följande:
    Sex. Män och unga tjejer.

    Vad har ni för fördomar om sex mellan män och mycket yngre tjejer (max 25)?


    Jag har väldigt få fördomar.

    Varför testar du inte själv... åk till Köpenhamn eller Tyskland och betala en ung flicka för att ha sex med dig.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-05-24 14:52:33 följande:
    Jag har väldigt få fördomar.

    Varför testar du inte själv... åk till Köpenhamn eller Tyskland och betala en ung flicka för att ha sex med dig.
    Nej, skulle aldrig betala. Går hellre utan resten av livet.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (åsiktsfrihet!) skrev 2024-05-24 14:06:54 följande:

    Varför frågar du om folks åsikter och fördomar hela tiden och sen blir du arg på dom om dom inte tycker som du?
    Varför vill du sitta och reta upp dig på folk som du inte känner som svarar på dina frågor?
    Dom gör inget mot dig bara säger vad dom tycker. Ingen gör något personligt mot
    dig för att dom svarar.
    Du har dina åsikter andra har andra så är det i livet och man får accepterar att alla inte tänker och tycker likadant i världen.


    Tidsfördriv och kul att höra hur folk tänker. Ja, men alla accepterar inte att man inte tänker och tycker som dom. Har du läst i mina trådar?Solig
  • Anonym (Jag)
    Anonym (åsiktsfrihet!) skrev 2024-05-24 14:06:54 följande:

    Varför frågar du om folks åsikter och fördomar hela tiden och sen blir du arg på dom om dom inte tycker som du?
    Varför vill du sitta och reta upp dig på folk som du inte känner som svarar på dina frågor?
    Dom gör inget mot dig bara säger vad dom tycker. Ingen gör något personligt mot
    dig för att dom svarar.
    Du har dina åsikter andra har andra så är det i livet och man får accepterar att alla inte tänker och tycker likadant i världen.


    Undrar också det. Frågar om folks åsikter och fördomar i tråd efter tråd och sen bli arg för att folk har åsikter.. Förstår inte vad som är meningen med det? 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 15:37:41 följande:
    Tidsfördriv och kul att höra hur folk tänker. Ja, men alla accepterar inte att man inte tänker och tycker som dom. Har du läst i mina trådar? // Solig
    Men vet du om att du inte behöver ta hänsyn till vad nån här tycker? Du kan leva ditt liv precis som du vill så länge du inte gör nått olagligt. Du vet ju ungefär vad folk tycker nu, vad är syftet med att fortsätta starta trådar om det? Vad är det mer du vill höra? 
Svar på tråden Sex. Män och unga tjejer.