• Anonym (Wow)

Ser stjärnor efter 20 minuters träning

Tog jag i för hårt? Det vara bara "promenad" men enligt fitbit var det 16 minuter cardio.

Jag är inte direkt yr, men synen är klart påverkad. 

• Svar på tråden Ser stjärnor efter 20 minuters träning
  • Anonym (gwe)

Röker du cigg? 

Käkar salt? 

Dricker läsk? 

eller något annat puls höjande ? 

Käkar du järn? 

Har du vitamin eller mineral brister? 

Brukar du droger? ( Alkohol inkluderat?)

• Anonym (gwe)

Är du överviktig? 

Äter du citron? Känner du dig fortfarande "tung" eller ser du fortfarande stjärnor?

Stjärnor kan man se o det påvisar dålig fysik. Men den riktiga frågan är om du känner dig tung. Då behöver du ev ta bort starka "kryddor" likt lök eller annat som ger hård puls, även om det så är vitkål. 

Eller så behöver du äta mer citron, få både syn samt hörsel rubbningar men trots det ändå känna dig lätatre och kan pressa dig genom barriären.

• Anonym (Wow)
    Anonym (gwe) skrev 2024-05-24 23:28:28 följande:

Röker du cigg? 

Käkar salt? 

Dricker läsk? 

eller något annat puls höjande ? 

Käkar du järn? 

Har du vitamin eller mineral brister? 

Brukar du droger? ( Alkohol inkluderat?)

Nej
    Inte överdrivet mycket, kanske för lite faktiskt, fick skäll av läkaren härom veckan
    Nej 
    Vet inte vad som är pulshöjande, så vet inte
    Nej
    Några stycken
    Nej
  • Anonym (Wow)
    Anonym (gwe) skrev 2024-05-24 23:31:35 följande:

Är du överviktig? 

Äter du citron? Känner du dig fortfarande "tung" eller ser du fortfarande stjärnor?

Stjärnor kan man se o det påvisar dålig fysik. Men den riktiga frågan är om du känner dig tung. Då behöver du ev ta bort starka "kryddor" likt lök eller annat som ger hård puls, även om det så är vitkål. 

Eller så behöver du äta mer citron, få både syn samt hörsel rubbningar men trots det ändå känna dig lätatre och kan pressa dig genom barriären.

Ja, det är jag. Ganska mycket. Det är det jag börjat jobba på. 

Nej, det var länge sen jag åt en citron. Det gick över efter ca 20-25 minuter.

Nej jag kan inte säga att jag känner mig tung. Men jag har problem med att tolka vad jag känner tror jag. Jag har kommit fram till att jag nog inte vet hur det känns att må bra/vara frisk. 
  • asdfgh
    Anonym (Wow) skrev 2024-05-24 22:31:54 följande:
    Ser stjärnor efter 20 minuters träning

Tog jag i för hårt? Det vara bara "promenad" men enligt fitbit var det 16 minuter cardio.

Jag är inte direkt yr, men synen är klart påverkad. 

Om din puls gick upp så att fitbit tyckte att det var cardio så var det kanske inte så konstigt? Nu vet jag inte var fitbit drar gränserna men om jag ligger 16 min på maxpuls så kommer jag definitivt att se stjärnor efteråt!
  • Anonym (C)

Har man dålig kondition så får hjärtat jobba på ordentligt även vid en promenad. Jag har varit där själv. Kämpar man på och fortsätter röra på sig så blir det bättre med tiden.

Svar på tråden Ser stjärnor efter 20 minuters träning