• Anonym (Kaffedraken)

Vem vet vad detta kan leda till...

Väldigt viktigt att du luktar gott och är trevlig... Vem vet vad detta kan leda till....

Såhär skrev en kvinna. Vad tänker du att det kan leda till när du läser en sån här text?
    Skriv om du är man eller kvinna.

• Svar på tråden Vem vet vad detta kan leda till...
  • Anonym (Hgxf)

Vad tror du själv?

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Hgxf) skrev 2024-05-25 12:10:45 följande:

Vad tror du själv?

Jag tänkte direkt på sex. Att det kan leda till nåt spännande.
  • Anonym (Cava)

Jag tror inte du är i stånd att interagera med andra människor.

• Anonym (Ninja)

Det leder helt klart till en anställning i hennes parfymaffär! Det fattar väl vem som helst.
    Lukta gott = bra reklam för produkterna
    Trevlig= bra mot kunderna.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ninja) skrev 2024-05-25 13:55:51 följande:

Det leder helt klart till en anställning i hennes parfymaffär! Det fattar väl vem som helst.
    Lukta gott = bra reklam för produkterna
    Trevlig= bra mot kunderna.

Hoppas vi kan ha sex bakom disken.
  • Anonym (Varför?)

Varför känner du att du så gott som varje dag  behöver fråga vad saker och ting betyder när folk skriver saker på dejtsidor?
    Har du svårt att förstå vad folk menar?
    Måste folk skriva bokstavligt vad dom menar för att du ska förstå?
    Du verkar ofta inte förstå vad folk menar både när dom skriver något på dejtsidor
    eller här, har du det IRL också? 
    Kanske har du svårt att integrera med och förstå andra personer eller vad är din uppfattning?

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-05-25 17:10:17 följande:

Varför känner du att du så gott som varje dag  behöver fråga vad saker och ting betyder när folk skriver saker på dejtsidor?
    Har du svårt att förstå vad folk menar?
    Måste folk skriva bokstavligt vad dom menar för att du ska förstå?
    Du verkar ofta inte förstå vad folk menar både när dom skriver något på dejtsidor
    eller här, har du det IRL också? 
    Kanske har du svårt att integrera med och förstå andra personer eller vad är din uppfattning?

Jag vet inte. Nej.
  • Anonym (-)

Vad menar du själv? Vad är det för tes du försöker driva just med det citatet?

Jag tänker att hon mycket riktigt inte vet vad dejtsidan kan leda till, kanske att hon träffar sitt livs kärlek eller får ett kortare förhållande.

• Anonym (MO)

Att hon föredrar socialt begåvade män som även klarar detta med grundläggande hygien. Autistincels och basement-dwellers gör sig icke besvär med andra ord.

• Anonym (Omogen)

Jag undrar hur det är möjligt att en man har en hjärna som blir mer och mer omogen medan kroppen åldras. En 13 årig hjärna och en 50 årig kropp är en obehaglig kombination. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Cava) skrev 2024-05-25 12:14:23 följande:

Jag tror inte du är i stånd att interagera med andra människor.

Varför tolkar du det hon skrev på det sättet?
  • Anonym (Omogen)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-26 10:09:50 följande:
    Varför tolkar du det hon skrev på det sättet?
    Varför tolkar du inlägget som att det skulle handla om kvinnans text och inte hur du själv framstår? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Omogen) skrev 2024-05-26 10:14:21 följande:
    Varför tolkar du inlägget som att det skulle handla om kvinnans text och inte hur du själv framstår? 

Väldigt viktigt att du luktar gott och är trevlig... Vem vet vad detta kan leda till....

Såhär skrev en kvinna. Vad tänker du att det kan leda till när du läser en sån här text?

• Anonym (Omogen)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-26 10:15:39 följande:

Huvudet ner i sanden som vanligt. 
  • Anonym (Maja)

Äh, KD har inget att göra och försöker starta trådar som engagerar många. Han försöker hitta på nya trådstarter varje dag men lyckas sällan och då går han tillbaka till de gamla säkra korten (ofta gammal man- yngre kvinna).

• Anonym (Suck)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-25 17:23:50 följande:
    Jag vet inte. Nej.
    Vet du inte? Hur kan du, som en vuxen man 50+, inte veta varför du ständigt startar trådar där du undrar vad kvinnor menar? Har du ingen självinsikt och självdisciplin alls? Någon tanke lär du väl ha, eller använder du inte hjärnan alls? Låter helt sjukt. 
  • Anonym (Kl)

Jag funderar hur syrran och morsan och kvinnor och hycklare och dömande och nedklankande på kroppar och yngre kvinnor och bara mig i centrum ska kunna appliceras i den här trådstarten.

Det är vad jag tycker.

• Anonym (Det betyder)

Det betyder att hon inte har så mycket krav på en man för att prata med honom eller inte vet riktigt vad hon söker. Så om du är trevlig och luktar gott får du gärna skriva till henne.

• Anonym (Kdfilosofi)
    Anonym (-) skrev 2024-05-25 21:33:13 följande:

Vad menar du själv? Vad är det för tes du försöker driva just med det citatet?

Jag tänker att hon mycket riktigt inte vet vad dejtsidan kan leda till, kanske att hon träffar sitt livs kärlek eller får ett kortare förhållande.

Jag tror att Kaffedraken är så fixerad vid att prata om kvinnor och deras beteende samt dejting att han tom är beredd att spela dum för att få igång en diskussion.
Svar på tråden Vem vet vad detta kan leda till...