Vart finner vi en extra kille för trekanter?
Jag och min man har de senaste åren pratat om att det hade varit mysigt att ha in en extra kille lite då och då i sängkammaren. Jag har tidigare erfarenheter från trekanter med två män och skulle säga att det är något som tilltalar mig skarpt. Min man är lite nyfiken och har väl alltid varit lite mer nyfiken på killar än vad jag är på tjejer, så landar rätt naturligt i en till kille. Anledningen till att vi inte gjort slag i saken tidigare är på grund av att jag velat ha en stabil grund i relationen för att minimera risk för svartsjuka etc. När vi lagt upp på bodycontact tidigare så har vi fått ganska många svar, men jag är oerhört petig och vill hitta någon med en riktigt skön karisma/ känsla. Oftast upplevde jag att killarna var unga och upplevdes väldigt oerfarna. Vart hittar man de riktiga männen någonstans? De som kan föra sig i det sociala rummet, iförda en kostym och som passar in i vårat sammanhang? De som ser middagen och spänningen som en del av upplevelsen? Någon som man kan träffa flera gånger med jämna mellanrum för spänning och förförelse.