• Anonym (Vart är dem?)

Vart finner vi en extra kille för trekanter?

Jag och min man har de senaste åren pratat om att det hade varit mysigt att ha in en extra kille lite då och då i sängkammaren. Jag har tidigare erfarenheter från trekanter med två män och skulle säga att det är något som tilltalar mig skarpt. Min man är lite nyfiken och har väl alltid varit lite mer nyfiken på killar än vad jag är på tjejer, så landar rätt naturligt i en till kille. Anledningen till att vi inte gjort slag i saken tidigare är på grund av att jag velat ha en stabil grund i relationen för att minimera risk för svartsjuka etc. När vi lagt upp på bodycontact tidigare så har vi fått ganska många svar, men jag är oerhört petig och vill hitta någon med en riktigt skön karisma/ känsla. Oftast upplevde jag att killarna var unga och upplevdes väldigt oerfarna. Vart hittar man de riktiga männen någonstans? De som kan föra sig i det sociala rummet, iförda en kostym och som passar in i vårat sammanhang? De som ser middagen och spänningen som en del av upplevelsen? Någon som man kan träffa flera gånger med jämna mellanrum för spänning och förförelse. 

• Svar på tråden Vart finner vi en extra kille för trekanter?
  • Anonym

Näsum, Ulricehamn eller Säffle skulle jag sikta på. I Ulricehamn finns Modegaraget och i bor man i Säffle så kör man till Dressman i Åmål, vilket borgar för hög kostymsannolikhet.

• Ztiff2

Om ni är petiga så kanske inte bc är något för er där 99% bara vill ligga. Det du beskriver är mer en dejt som leder till något mer och blandar du in dejt i ert förhållande skapas känslor och dynamik. Rekommenderar att bara hålla er till sex och sen får personen lämna och ni fortsätter ha det lite spicy efter :) lång erfarenhet av hotwife och hjälpt andra par med att börja med hotwife och big no är det du beskriver. Det trasslar bara till ert förhållande att blanda in "detja" och umgås med en ny kille 

• Anonym (Vart är dem?)
    Ztiff2 skrev 2024-05-26 07:21:23 följande:

Om ni är petiga så kanske inte bc är något för er där 99% bara vill ligga. Det du beskriver är mer en dejt som leder till något mer och blandar du in dejt i ert förhållande skapas känslor och dynamik. Rekommenderar att bara hålla er till sex och sen får personen lämna och ni fortsätter ha det lite spicy efter :) lång erfarenhet av hotwife och hjälpt andra par med att börja med hotwife och big no är det du beskriver. Det trasslar bara till ert förhållande att blanda in "detja" och umgås med en ny kille 

Fast vi vill ha spänningen/ förförelsen likt en dejt, men är inte intresserade av att utveckla några känslor. Det närmsta jag kan komma på är när en gemensam killkompis alltid hade ett jävla sug i blicken och blev lite väl närgången ibland på fyllan, det var nice ( tyckte vi båda). är Hotwife när killen kollar på medan tjejen har sex med en annan? Haft det lite ofrivilligt några ggr isf genom att råka ha sex framför/ bredvid killar som jag glömt bort att de var där när det väl hettat till. Varit sjukt nice när man väl upptäckt/ hört att de är där och de är galet kåta av vad de ser haha. finns det någon motsvarighet för kvinnor? Alltså för oss som älskar att se två män mysa lite? 
Svar på tråden Vart finner vi en extra kille för trekanter?