• Anonym (Den efterblivna drottningen)

Det känns fel när jag fingrar min man i anus. Varför?

Jag försöker stimulera min man genom att smeka hans anus men han ber mig alltid att sluta för att det känns fel. Hur ska jag fingrar min man i anus utan att det känns fel. Han tycker att det är skönt när jag smeker hans skinkor men inte när jag smeker kring anus. Nån som varit med om något liknande? 

• Svar på tråden Det känns fel när jag fingrar min man i anus. Varför?
  • Ascendere

Har han gillat det förut men plötsligt ändrat sig? Har du frågat honom? Det är inte alla som gillar fingrande där bak. 

Ascendere skrev 2024-05-28 18:30:55 följande:

Har han gillat det förut men plötsligt ändrat sig? Har du frågat honom? Det är inte alla som gillar fingrande där bak. 

Han har alltid sagt ifrån. Så jag måste ju fingra fel. Hur ska jag fingrar så att det inte känns fel? Jag har sagt att jag vill att han fingrar sig själv där medan jag tittar riktigt nära så jag vet hur han vill ha det men han säger att han aldrig fingrar sig själv där? Han vill hellre att jag smeker skinkorna eller pungen. 
  • Anonym (Sluta)
    Anonym (Den efterblivna drottningen) skrev 2024-05-28 18:34:39 följande:
    Han har alltid sagt ifrån. Så jag måste ju fingra fel. Hur ska jag fingrar så att det inte känns fel? Jag har sagt att jag vill att han fingrar sig själv där medan jag tittar riktigt nära så jag vet hur han vill ha det men han säger att han aldrig fingrar sig själv där? Han vill hellre att jag smeker skinkorna eller pungen. 
    Men herregud, sluta begå övergrepp på din man.
    Anonym (Sluta) skrev 2024-05-28 18:35:52 följande:
    Men herregud, sluta begå övergrepp på din man.
    Varför kan han inte bara börja gilla det? Det kanske blir bättre om jag smeker med tummen istället för pekfingret. Det är så konstigt det här. 

Vad säger ni män, hur vill ni bli fingrade i anus? Tänker att det kan ju vara smart att prova ett sätt som fungerar bra på någon random man på familjeliv. Då måste han ju börja gilla det. 
  • Anonym (Volvo)
    Anonym (Den efterblivna drottningen) skrev 2024-05-28 18:39:24 följande:
    Varför kan han inte bara börja gilla det? Det kanske blir bättre om jag smeker med tummen istället för pekfingret. Det är så konstigt det här. 

Vad säger ni män, hur vill ni bli fingrade i anus? Tänker att det kan ju vara smart att prova ett sätt som fungerar bra på någon random man på familjeliv. Då måste han ju börja gilla det. 
    Driver du med oss eller är du dum på riktigt? 
    Anonym (Volvo) skrev 2024-05-28 18:43:43 följande:
    Driver du med oss eller är du dum på riktigt? 
    Vad menar du? Sex har varit ett intresse hela mitt liv så jag vet vad som krävs. Har tyvärr inte så många manliga vänner och det här var något nytt för mig. Så istället för att lyssna på honom så frågar jag främmande män här på familjeliv vad jag ska göra. Är det verkligen så konstigt? Jag vill få det här att fungera för min älskling ❤️. 
  • Anonym (Wtf)

Nej tack! Jag har aldrig velat bli fingrad i anus och kommer aldrig att vilja bli det. Vad ger dig rätten att göra detta mot hans vilja?

Anonym (Wtf) skrev 2024-05-28 19:08:58 följande:

Nej tack! Jag har aldrig velat bli fingrad i anus och kommer aldrig att vilja bli det. Vad ger dig rätten att göra detta mot hans vilja?

För att jag vill att det ska fungera för min älskling. Jag funderar på om jag ska säga att han är konstig och att alla mina andra pojkvänner har tyckt om det. Då kanske han känner lite mer press att försöka njuta av det. Jag är faktiskt riktigt bra i sängen så han borde lyssna lite bättre. Jag vet vad män gillar. 
  • MsM84

Detta är ett lite komiskt exempel på hur en del män resonerar antar jag.

• Anonym (Jaha)
    Anonym (Den efterblivna drottningen) skrev 2024-05-28 19:13:22 följande:
    För att jag vill att det ska fungera för min älskling. Jag funderar på om jag ska säga att han är konstig och att alla mina andra pojkvänner har tyckt om det. Då kanske han känner lite mer press att försöka njuta av det. Jag är faktiskt riktigt bra i sängen så han borde lyssna lite bättre. Jag vet vad män gillar. 
    Ännu en trolltråd.
    Att välja Efterbliven som nick är väl det enda som är rätt i tråden.
Svar på tråden Det känns fel när jag fingrar min man i anus. Varför?