• Anonym (Kaffedraken)

Sex och leva lite

Dags för Söndagstråden då.
    I en annan tråd så svarade en användare här en kvinna: Vill du sexa ur dig och leva lite så ska du väl göra det.
    Jag håller med. Jag tycker att kvinnor ska sexa ur sig om dom vill det.
    Dock så har jag ofta sett att när män vill det så svarar många att allt i livet inte handlar om sex.
    Nån som har en teori om varför många säger det till män?

• Svar på tråden Sex och leva lite
  • Anonym (Fia)

Många? Det var ju en person som sa de

• Anonym (Fia)

Många? Det var ju en person som sa de

• Sk007

Det är fördjävligt tycker jag!
    Familjeliv är fyllt till bredden av kvinnor med dubbelmoral som å sidan lever promiskuösa liv medans de å andra sidan förvägrar kaffedraken all kontakt med kvinnor, särskilt om de är unga.

• Anonym (Kaffedraken)
    Sk007 skrev 2024-06-02 10:02:04 följande:

Det är fördjävligt tycker jag!
    Familjeliv är fyllt till bredden av kvinnor med dubbelmoral som å sidan lever promiskuösa liv medans de å andra sidan förvägrar kaffedraken all kontakt med kvinnor, särskilt om de är unga.

Kan också känna så. Jag stötte på en, och nu vill jag bara ha yngre. Det var fel när en ung kvinna stötte på mig, och nu tror jag att alla unga kvinnor vill ha mig.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-06-02 10:20:27 följande:
    Kan också känna så. Jag stötte på en, och nu vill jag bara ha yngre. Det var fel när en ung kvinna stötte på mig, och nu tror jag att alla unga kvinnor vill ha mig.
    Jobbigt för dig
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fia) skrev 2024-06-02 10:23:30 följande:
    Jobbigt för dig
    Nja, men kan bli lite provocerad av dubbelmoralen. Inte mycket man kan göra åt det, man får försöka leva med det. Som med myggen nu på sommaren.
  • Anonym (ensamt liv!)
    Fast ingen annan än du bryr sig så mycket om vad okända personer på ett forum där ingen vet vem man är tycker man ska göra eller ej!
    Har du inga vänner att prata med? är okända personer på diskussionsforum dom enda du pratar om ditt liv med? är det därför det blir så viktigt för dig vad folk du inte ens känner tycker så att du måste starta trådar om vad för dig okända personer och som inte vet vem du är anser om ditt liv?
    Känns väldigt tragiskt att älta så mycket om det, att det påverkar ditt liv så mycket, känns som ett väldigt ensamt liv när okända på nätet får en sådan stor betydelse i livet! 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (ensamt liv!) skrev 2024-06-02 10:38:34 följande:
    Fast ingen annan än du bryr sig så mycket om vad okända personer på ett forum där ingen vet vem man är tycker man ska göra eller ej!
    Har du inga vänner att prata med? är okända personer på diskussionsforum dom enda du pratar om ditt liv med? är det därför det blir så viktigt för dig vad folk du inte ens känner tycker så att du måste starta trådar om vad för dig okända personer och som inte vet vem du är anser om ditt liv?
    Känns väldigt tragiskt att älta så mycket om det, att det påverkar ditt liv så mycket, känns som ett väldigt ensamt liv när okända på nätet får en sådan stor betydelse i livet! 
    Jag brydde mig lite tidigare. Jag var känsligare då, när jag kände mig sårbar och var olyckligt kär. Nu är det mer att jag konstaterar hur det ser ut, och jag kan fortfarande bli förvånad över hyckleriet och de som gör allt för att låsas som att det inte är så. Ofta har de inga problem med att döma andra och komma med pekpinnar, lägga sig i hur andra lever sina liv.
  • SmulanFnulan
    Du är familjelivs mest sorgliga figur.
  • Anonym (Kaffedraken)
    SmulanFnulan skrev 2024-06-02 10:48:31 följande:
    Du är familjelivs mest sorgliga figur.
    Tack. Och så är jag den otrevligaste här.
  • Anonym (Rocco)

Alla kvinnor har ett inneboende luder i sig. En del klarar kontrollera det medan andra inte gör det.

• Anonym (Pål)

alla yngre män bör prova äldre kvinnor. Det är ren och skär happiness.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Pål) skrev 2024-06-02 11:06:16 följande:

alla yngre män bör prova äldre kvinnor. Det är ren och skär happiness.

Ja, jag försökte lite, fick napp med en. Tyvärr så ändrade hon sig sen, ville hellre ha svin. Men det var kul så länge det varade.
  • Anonym (Pål)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-06-02 11:07:52 följande:
    Ja, jag försökte lite, fick napp med en. Tyvärr så ändrade hon sig sen, ville hellre ha svin. Men det var kul så länge det varade.
    Prova igen, åk på kryssning mitt i veckan. Eller gå på krogar med högre medelålder. Eller gå på klubbar med din ålder och se om du ser nån mogen där. Då är dom där för att de gillar yngre såklart :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Pål) skrev 2024-06-02 11:10:20 följande:
    Prova igen, åk på kryssning mitt i veckan. Eller gå på krogar med högre medelålder. Eller gå på klubbar med din ålder och se om du ser nån mogen där. Då är dom där för att de gillar yngre såklart :)
    Min tid är över tyvärr.
  • Anonym ("Sexa ur det" - för män...)

Att "sexa ur det" för män inbegriper rätt ofta väldigt vackra kvinnor och sexuella aktiviteter med dessa som är fantasiscenarior om mannen inte betalar rejält. 

Vad vill män göra? Ha 2 jättesnygga unga brudar samtidigt och ta dem bägge i stjärten, 2 veckors sexande med dem bägge samtidigt? Well, lycka till med det för Glenn 48 som säljer byggmaterial och verktyg för hemmasnickrare i butik. Det kostar dig "bara" 2 årslöner att leva ut din sexfantasi. Sexköp är dessutom olagligt. 

Det är en helt annan grej för kvinnor att leva ut. Motsvarande fantasi, 2 unga snygga män och sex med bägge dem samtidigt är helt realistiskt för Agnes 48 florist på interflora att uppnå. Ja även att bli tagen i stjärten av bägge om hon nu vill det. Utan att det är sexköp. 

Så det är olika saker.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym ("Sexa ur det" - för män...) skrev 2024-06-02 12:09:02 följande:

Att "sexa ur det" för män inbegriper rätt ofta väldigt vackra kvinnor och sexuella aktiviteter med dessa som är fantasiscenarior om mannen inte betalar rejält. 

Vad vill män göra? Ha 2 jättesnygga unga brudar samtidigt och ta dem bägge i stjärten, 2 veckors sexande med dem bägge samtidigt? Well, lycka till med det för Glenn 48 som säljer byggmaterial och verktyg för hemmasnickrare i butik. Det kostar dig "bara" 2 årslöner att leva ut din sexfantasi. Sexköp är dessutom olagligt. 

Det är en helt annan grej för kvinnor att leva ut. Motsvarande fantasi, 2 unga snygga män och sex med bägge dem samtidigt är helt realistiskt för Agnes 48 florist på interflora att uppnå. Ja även att bli tagen i stjärten av bägge om hon nu vill det. Utan att det är sexköp. 

Så det är olika saker.

Ja, det är det.
Svar på tråden Sex och leva lite