Min man tänder inte på mig?
Jag och min man sedan många, många år har haft det lite tufft en tid men senaste veckorna har det blivit så mycket bättre. Vi har rett ut det som spökade och satsat på vår relation.
Jag trodde på grund av lite olika saker som hänt att han kanske hade träffat någon annan eller liknande men har landat i att det nog inte är så, han har i alla fall lovat och även visat att det är mig han vill leva med.
Under all denna tid har vi haft helt fantastiskt sex. Jag har blivit mer avslappnad och provat på en massa nya saker med honom som jag/vi aldrig gjort förut och även försökt vara lite mer sexig till vardags för att hålla igång gnistan och jag har njutit så mycket av detta, aldrig varit så kåt typ.
Sen så började min man få problem med att han inte blir lika hård som förut. Vi är inte så gamla men min man äter en medicin som kan påverka. Jag har sagt att det inte gör något, vi har ändå kunnat njuta av sex så det har inte varit något problem för mig i alla fall.
Sen en kväll så fick jag för mig att kolla i hans mobil, jag fick bara en stark känsla och gjorde det fast jag alltid trott att jag aldrig skulle göra så.
Jag gick bara in och kollade vilka sidor han hade uppe och ser då att han är inne på någon tjejs profil på en sida. Det verkade vara en tjej som sålde filmer och bilder på sig själv och där fanns MASSOR av bilder och filmer på hennes f*tta, r*vhål, videor på när hon p*llade och använde d*ldo på sig själv...
Jag blev så ledsen!
Jag konfronterade honom direkt och han sa att han bara kollat vanlig porr och att han gjort det för att se om han skulle bli hård av det vilket han påstår att han inte blev.
Jag tycker absolut att porr kan vara ok, särskilt om man är i en period när ens partner inte vill ha lika mycket sex som en själv men nu är det ju inte så, tvärtom vill jag mer än honom...
Men det är klart min mammakropp är ju ingenting i jämförelse med det jag såg på hans telefon.... Och det var enligt mig inte heller "vanlig porr" utan en specifik tjej som sålde bilder och filmer bara på sig själv.
I övrigt har vi det så bra, jag älskar honom så otroligt mycket och ser ingen framtid utan honom. Jag vill heller inte bryta upp vår familj med barn och allt på grund av detta men det känns ju verkligen som att något inte stämmer..
Det verkar som att han vill ha något jag inte kan ge honom även fast han fortsatt vidhåller att han älskar mig och tänder på mig... Jag har dock full förståelse för om han inte skulle göra det men hur gör man då? Öppet förhållande är absolut inget alternativ, jag vill att han ska vilja ha mig som jag vill ha honom... Inte att han ska sukta efter andra :(