• Anonym (Past and future)

Framkommer att mannen bytt tjänster mot sex med en kvinna.

Det framkommer att mannen du träffat ett tag haft sex med en kvinna och i gengäld hjälpt henne med olika saker.

Inga kontanter inblandade, men en slags byteshandel som båda varit med på.

Han menar att han varit utsvulten på närhet under många år som en anledning till varför det blev så.

Tankar om detta.

• Svar på tråden Framkommer att mannen bytt tjänster mot sex med en kvinna.
  • Anonym (Volvo)

Min tanke är att det förekommer betydligt mer än vad folk tror för att det är inget varken män eller kvinnor erkänner. Skillnaden mellan en tjänst och betslning är hårfin men det är det inte många som vill diskutera.  En singelkvinna vill borra upp en hylla och får hjälp av sin snygga kompis och som tack bjuder hon på middag och sex..  
    För mig är det inga konstigheter.  Bara fakta. 

• Anonym (BF)

Lite konstig fråga, kan jag tycka. Du poängterar att det inte förekommit några pengar. Tänker du att det är själva pengarna som är problemet med sexhandel?

• Lynx123

Så han hade inte kunnat hjälpa henne utan att hon skulle behöva ge honom sex i gengäld? Prostitution, med andra ord. Låter som att han tycker att det är försvarbart och det säger en hel del om hans inställning gentemot medmänniskor.

• Anonym (Cissi)
    Anonym (Past and future) skrev 2024-06-03 14:57:22 följande:
    Framkommer att mannen bytt tjänster mot sex med en kvinna.

Det framkommer att mannen du träffat ett tag haft sex med en kvinna och i gengäld hjälpt henne med olika saker.

Inga kontanter inblandade, men en slags byteshandel som båda varit med på.

Han menar att han varit utsvulten på närhet under många år som en anledning till varför det blev så.

Tankar om detta.

Min tanke är att han ser sex som en handelsvara, kanske t om utnyttjat kvinnan. Taskig kvinnosyn, helt enkelt. 

• Less is more

Så hårfint. Kan ju vara att två personer dejtar och att hon vill få hjälp mef att borra upp en hylla. Vilket dejten kan hjälpa till med. De passar på.att testa varandra också för att de känner för det.

• Anonym (Cissi)
    Less is more skrev 2024-06-03 15:53:42 följande:

Så hårfint. Kan ju vara att två personer dejtar och att hon vill få hjälp mef att borra upp en hylla. Vilket dejten kan hjälpa till med. De passar på.att testa varandra också för att de känner för det.

Fast då beskriver man väl inte det som en slags byteshandel? 
  • Anonym (Toyota)
    Anonym (Volvo) skrev 2024-06-03 15:08:09 följande:

Min tanke är att det förekommer betydligt mer än vad folk tror för att det är inget varken män eller kvinnor erkänner. Skillnaden mellan en tjänst och betslning är hårfin men det är det inte många som vill diskutera.  En singelkvinna vill borra upp en hylla och får hjälp av sin snygga kompis och som tack bjuder hon på middag och sex..  
    För mig är det inga konstigheter.  Bara fakta. 

Just så.   Äldsta sonens kompis är mycket snygg och bilkunnig ...... Har tankar ;)
  • Anonym (Tjänster)

Tjänster och gentjänster. Fullt naturligt. Finns nog många MILFAR och GILFAR som är sugna på att ge gentjänster 

• Anonym (Past and future)

Mannen var utsvulten på närhet och när kvinnan bad honom om hjälp så sa han att "Ok fixar det om du hjälper mig med en sak".

• Anonym (B)
    Anonym (Past and future) skrev 2024-06-03 16:29:15 följande:

Mannen var utsvulten på närhet och när kvinnan bad honom om hjälp så sa han att "Ok fixar det om du hjälper mig med en sak".

Blä, äckligt att det var han som föreslog det också
Svar på tråden Framkommer att mannen bytt tjänster mot sex med en kvinna.