• Anonym (Arg42)

Pojkvän arg under..

Min pojkvän och jag har snart varit tillsammans i 3 år och vårt 6 liv är inte alls så bra som det en gång var. Ibland kan det gå 2-3 månader emellan och det ska vara som världens projekt. 

Idag hände något som fick mig så ledsen! Han blev jätte arg, alltså mitt i. han klagade på att han typ fick ont i benet och fick världens utbrott, började resa sig upp och gnälla. 

Han har blivit så sjukt otrevlig mot mig bara och jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna släppa in någon ny i mitt liv igen efter detta. Jag gillar honom jätte mycket innerst inne men det är absolut inte såhär jag vill ha det. Vi kan typ inte göra någonting utan att han ska gnälla. 

vi är båda väldigt unga men detta fick mig verkligen och tvivla på mig själv och vad jag gör för fel. 

han är borta mycket på eget håll och nu ska ju även jag börja festa osv. som han gör utan mig typ varje helg. Vi är liksom inte med varandra som vi var förr, och nu när vi ska vara ifrån varandra mer vill jag verkligen bara umgås med honom. Han menar att jag blir sur och Överdriver men det är ju han som börjar med hans gnäll 

• Svar på tråden Pojkvän arg under..
  • Man 78

Är ni yngre som du säger och det redan känns som ni kommit från varandra finns säkert någon bättre för dig längre fram i livet. 

Har själv varit i ett förhållande som inte var så givande och det är bara onödigt att stanna för länge. Gynnar inte någon.

Men du känner såklart bäst själv. 

• Anonym (Hedda)
    Anonym (Arg42) skrev 2024-06-04 00:04:15 följande:
    Pojkvän arg under..

Min pojkvän och jag har snart varit tillsammans i 3 år och vårt 6 liv är inte alls så bra som det en gång var. Ibland kan det gå 2-3 månader emellan och det ska vara som världens projekt. 

Idag hände något som fick mig så ledsen! Han blev jätte arg, alltså mitt i. han klagade på att han typ fick ont i benet och fick världens utbrott, började resa sig upp och gnälla. 

Han har blivit så sjukt otrevlig mot mig bara och jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna släppa in någon ny i mitt liv igen efter detta. Jag gillar honom jätte mycket innerst inne men det är absolut inte såhär jag vill ha det. Vi kan typ inte göra någonting utan att han ska gnälla. 

vi är båda väldigt unga men detta fick mig verkligen och tvivla på mig själv och vad jag gör för fel. 

han är borta mycket på eget håll och nu ska ju även jag börja festa osv. som han gör utan mig typ varje helg. Vi är liksom inte med varandra som vi var förr, och nu när vi ska vara ifrån varandra mer vill jag verkligen bara umgås med honom. Han menar att jag blir sur och Överdriver men det är ju han som börjar med hans gnäll 

Vad menar du med att han är borta mycket på eget håll och nu ska även jag börja festa, osv? Festar han så mycket och tycker du ska göra detsamma eller är det du som vill börja festa igen?
    Varför ska ni vara ifrån varandra mer just nu? Pga festandet bara eller pga annat också?

Sen förstår jag nog inte riktigt varför du inte skulle kunna släppa in någon ny i ditt liv igen pga att han har blivit otrevlig..Att du ens skriver det tycker jag tyder på att du egentligen vill träffa en ny man som är trevlig istället; eller!?
    Du vill ha en man som är trevlig..Såklart!

Att han har blivit otrevlig betyder ju absolut inte att alla andra karlar kommer vara  otrevliga..eller att du inte kan träffa en man som är trevlig i framtiden TS..

Jag var sambo med en kille som jag träffade när jag var 20 år. Som var jättetrevlig i början, men efter ett tag så började han bli riktigt otrevlig, vilket sakta utvecklades till grov misshandel..(jag säger inte att din kille skulle börja misshandla dig, utan berättar bara vad jag varit med om) 
    Jag trodde då att jag aldrig skulle kunna träffa en snäll kille, men efter 5 år (med min fd) så träffade jag en trevlig man på mitt jobb som jag blev kär i..Det tog ett tag innan jag vågade släppa honom in på livet, men idag är han min man sen många år.
    Efter jag hade träffat min man så tog jag modet till mig och flydde från min fd (ja jag sprang bokstavligen ifrån lägenheten vi bodde i för att han blev vansinnig när jag ville gör slut)

Så jag tror ju inte du kommer få ngr (större) problem egentligen att träffa en ny trevlig kille som du tillslut kommer kunna släppa in på livet..Det kanske tar ett tag, men låt det ta ett tag att lära känna en ny kille..Låt honom visa sig vara värdig dig innan ni ens blir tillsammans eller sambos..
    Du är värd mer än du tror TS..

Svar på tråden Pojkvän arg under..