• Anonym (…)

LOST!!!!!

Jag skriver här för jag är så himla lost! Jag och min man har separerat oss eller ja tagit en paus. Vi är åt varsitt håll. Anledning till detta beslutet är att jag har blivit psykisk misshandlad ett bra tag nu. Han har verkligen inte varit snäll mot mig som hans fru! kroppen har börjat falla ihop blivit underviktig och tappar hår osv. Just nu vill jag fokusera på mig osv. Problem och problem men jag har en bästa killkompis. han är världens snällaste och tar hand om mig så fint och vill verkligen mitt bästa. Nu frågar han om vi kan träffas privat osv. min fråga är. är jag elak eller gör jag fel att jag går och träffar en kille?  sex är inte ens på talan men vet att det kan bli en kram eller 2. vill inte göra fel men under separation kan man väl få umgås med människor utan att må dåligt över de?
  • Svar på tråden LOST!!!!!
  • Anonym (fdPåJakt)

TS, när någon har en så destruktiv läggning som din man verkar ha, enligt din beskrivning, är det inte något som försvinner.
    Vill du verkligen gå tillbaka till honom? Om "ja", så bör du nog inte umgås med andra killar. Om "nej", så är det helt ok och kanske till och med kan hjälpa dig att må bättre.

Jag tycker att du först ska rannsaka dig själv och försöka bestämma dig för om du vill återgå till det gamla eller börja om på nytt.

• Anonym (Man och make)

Lämna din man omgående om det är så att han misshandlar dig. 
    Ditt liv är oändligt mycket viktigare och du ska se till att må bra. Du träffar vilka medmänniskor du vill som kan ge dig stöd för att lämna en destruktiv relation.

Agera omgående, vill du inte längre leva med din man så ska du absolut inte göra det.

Sök hjälp, det viktigaste är inte vem utan ATT du får hjälp till ett sundare situation. 

Svar på tråden LOST!!!!!