• Anonym (Tipspls)

Tips på aktivitet för dejt en regnig helg

Hej!

skulle hittat på utomhus aktivitet med en dejt. 

detta blev inställt så vädret är osäkert med regn samt ganska så kallt.
    vi pratade om att skjuta upp det till en varmare dag men funderaf på om man kanske skulle kunna föreslå något annat eller om man ska vänta.

tips på aktiviteter en regnig dag i Stockholm? 

• Svar på tråden Tips på aktivitet för dejt en regnig helg
  • Anonym (BV)

Ett besök på Blue Vision är aldrig fel.

• Fjäril kär

Finns ju hur mycket som helst,  allt handlar om vad ni är intresserade av 

Ni har ju alla möjliga sorters museum 
    Kungliga slottet 
    Kolla upp om det finns nåt evenemang som ni kan köpa biljetter till 
    Utrustade med paraply och rätt klädd kan ni ta en kortare promenad i Gamla stan och sen gå in nånstans äta eller fika , eller gör samma sak ute på Djurgården.  

• Studentpappa

Unga, gamla? Gå på spa, drick lite bubbel och ta sen in på hotell och göka hela natten?

Beror ju givetvis på hur ni är som personer, men det låter ju som en pangdejt Cool

Ride it like you stole it
  • Anonym (Tipspls)
    Anonym (BV) skrev 2024-06-06 18:01:25 följande:

Ett besök på Blue Vision är aldrig fel.

Hahahaha! Ja den måste jag prova någon gång. 

• Tecum

En regnig dag är som gjord för att stanna i sängen och ha sex. Sen hämtmat och sex igen.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Mupp)

Naturhistoriska museet och Cosmonova. 
    Själv hade jag helst gått på Nordiska museet, men Cosmonova tycker jag passar bättre för en dejt. Jag hade velat se filmen om blåvalar. :) 
    Ni har ju hur många bra museer som helst, så det är bara att välja och vraka! Nationalmuseum är ju fantastiskt efter renoveringen. Bara huset är värt ett besök (hissen!). 

Eller bowla! 

• Anonym (Tipspls)
    Tecum skrev 2024-06-06 18:37:27 följande:

En regnig dag är som gjord för att stanna i sängen och ha sex. Sen hämtmat och sex igen.

Är det så jäkla enkelt idag?? Att det blir sex alltså 
  • Anonym (Tipspls)
    Anonym (Mupp) skrev 2024-06-06 19:38:53 följande:

Naturhistoriska museet och Cosmonova. 
    Själv hade jag helst gått på Nordiska museet, men Cosmonova tycker jag passar bättre för en dejt. Jag hade velat se filmen om blåvalar. :) 
    Ni har ju hur många bra museer som helst, så det är bara att välja och vraka! Nationalmuseum är ju fantastiskt efter renoveringen. Bara huset är värt ett besök (hissen!). 

Eller bowla! 

Taasck! Är en kollega så vet ej om dejt eller inte egentlige. var bara ett förslag på om vi skulle göra något men kändes väldigt misstänksamt och kryptiskt
  • Anonym (Tipspls)
    eLindgren skrev 2024-06-06 18:41:39 följande:

Jag blev munknullad en gång på första dejten. 

seriöst? Är tjejer så sugna på sex så tidigt som på första dejten?
  • Anonym (Tipspls)
    Studentpappa skrev 2024-06-06 18:19:06 följande:

Unga, gamla? Gå på spa, drick lite bubbel och ta sen in på hotell och göka hela natten?

Beror ju givetvis på hur ni är som personer, men det låter ju som en pangdejt  // Cool

25år båda två. Första träff utanför arbetsplats kanske är lite hardcore med spa. 
    hade det verkligen funkar annars? Tjejer jag skrivit med tidigare på diverse dejting appar verkar vara extremt blyg. vill oftast skriva i flera veckor om inte månader och sen svåra att få till en träff med, träffen måste också vara bland folkmassor  
  • Anonym (Mupp)

Java Whiskers kattcafé! 

• Studentpappa
    Anonym (Tipspls) skrev 2024-06-06 19:49:33 följande:
    25år båda två. Första träff utanför arbetsplats kanske är lite hardcore med spa. 
    hade det verkligen funkar annars? Tjejer jag skrivit med tidigare på diverse dejting appar verkar vara extremt blyg. vill oftast skriva i flera veckor om inte månader och sen svåra att få till en träff med, träffen måste också vara bland folkmassor  
    Ingen aning, jag var singel på den tiden man träffades på riktigt och inte i en app. Men sex blev det ofta utan något knussel och de partners eller kks jag hade på det tiden hade inte protesterat.
    Ride it like you stole it
  • Tecum
    Anonym (Tipspls) skrev 2024-06-06 19:39:46 följande:
    Är det så jäkla enkelt idag?? Att det blir sex alltså 
    I bästa fall så...

Men du skrev inte att det är första dejten och då ska ni kanske mjukstarta med något mer neutralt.
Svar på tråden Tips på aktivitet för dejt en regnig helg