Faller ner i djupet
Jag har levt relativt bekymmerslöst sen en separation för 3 år sen. Sista 2 månaderna har något hänt som gjort att jag helt tappat det. Orkar knappt gå upp ur sängen, inget känns kul. Två saker är tydliga en obesvarad kärlek som jag behöver begrava upptar min tid och massa tårar. Anledningen är att personen är gift och har flirtat ivrigt senaste 1,5 året med mig och jag slutligen utveckla känslor för honom. Nu fattar jag att han ville ha en egoboost, säkert gillat mig men för feg att lämna. Vi arbetar på samma jobb och jag har inga planer på att sluta där så det kommer bli tungt ses i korridorerna. Vi har inte gått hela vägen men känslorna blev ändå mycket starka. Det andra är en allmän livskris, vad vill jag göra. Blev nyss befodrad om man kan säga så, ny tjänst högre lön men känner mig vilsen i det nya. Nu återstår en tomhet och den glädje jag kännt förr är borta helt, kan knappt ta mig till gymmet. Förr skuttade jag iväg. Finns några tips på hur jag kan komma upp till ytan igen? Jag har precis fått östrogen för förklimakteret.