• Anonym (En kille)

Hur vill ni tjejer bli slickade

Får för mig att många tjejer tycker om bli slickad men hur vill ni det

Vill ni man slickar och gärna massera lite samtidigt med nått finger
    Vore bra få veta vad dom flesta tycker om så vi killar kan lära sig om vi borde göra

• Svar på tråden Hur vill ni tjejer bli slickade
  • Anonym (Att runknissar aldrig lär sig)

Inte intresserad. 

• Anonym (Tjej)

Herregud! Alla gillar olika! Går ju inte ens att svara på. Det jag gillar kanske inte andra gillar 

• Anonym (Jaha)

Ytterligare en runktråd ..

• Anonym (Cia)

Både fram och bak tack.

• Anonym (Mogen)

Skippa slickandet tack!

• Anonym (Kl)

Helst inte alls. Men allra viktigast är ändå att han inte kör tungan in och ut i hålet. Känns som en snigel som åker fram och tillbaka. Kräks

• Anonym (Hotwife)

Att bli skickad är något jag gärna avstår men många killar/män tycks tro att alla kvnnor älskar att bli slickade så jag "ställer upp" för att göra killar/män blir kåta av att slicka. Det enda jag älskar med att bli skickad är att bli slickad när jag har sperma i fittan och sedan kyssas. Extra upphetsande är det att bli slickad av någon annan än den som levererat satsen. 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-06-09 09:57:36 följande:

Att bli skickad är något jag gärna avstår men många killar/män tycks tro att alla kvnnor älskar att bli slickade så jag "ställer upp" för att göra killar/män blir kåta av att slicka. Det enda jag älskar med att bli skickad är att bli slickad när jag har sperma i fittan och sedan kyssas. Extra upphetsande är det att bli slickad av någon annan än den som levererat satsen. 

Usch
  • Anonym (Jessica)

Tycker ändå att det är rätt tråkigt att många är negativa till sådana här trådar. Finns ju en hel del pojkar där ute som är oerfarna. det har alla varit i början. Det är väl skitbra att man kan fråga någonstans för det vågar man kanske inte till kompisen. 

• Anonym (Jessica)

Men, ja absolut kan en del slisk bara göra trådar av en helt annan anledning och då är det bara trist och äckligt 

Svar på tråden Hur vill ni tjejer bli slickade