Vad är felet i min kropp?
Vårdcentralen har 0 förståelse för cad jag beskriver.
Började med att när jag rökte cigg så svullande det upp i överkant av högra bröstet under nyckelbenet. Får även samma symtom även om det inte svullar upp lika mycket, när jag t ex ätit gluten.
Har slutat med cigg och det blev något bättre. Då var det lite värre för det brändes även vid högra lungan och jag hade till slut jättesvårt att ta djupt andetag utan att smärtan hindrade mig. E period kunde jag inte göra det överhuvudtaget. Men som sagt så blev det bättre när jag slutade med ciggen.
Var på någon röntgen och man såg ingen cancer hos mig.
Vaknade precis nyss. Tryck i tinningarna, smärta och svullnad igen av ovansidan högra bröstet. Känner svagt längs höger sida hals. Stel käke. Och obehag ut bak till precis under högra skuldran samt högra lungan. Och svag huvudvärk.
Personligen så tror jag att det handlar om någon infektion vid högra lungan. och någon körtel. Svullnaden brukar lägga sig ner om jag undviker både cigg och mat jag är allergisk mot.
Finns det någon läkare på detta forum som kan ha någon ide om vad som är fel med mig? Har inte fått hjälp på många år.
Får även bortdomningar i båda händer efter att ha ätit gluten. Brukar vakna och fingrarna antingen sticks brutalt eller så är dom bortdomnade ända upp till övanför armbågarna.