• Anonym (Kåt turist)

Resmål med bäst liggchans för män?

Om man som svensk, vit, 40+ man vill resa någonstans där chanserna att få ligga är som bäst - var ska man åka då?

Är det enkelt att hooka upp med någon semesterberusad svensk brud på någon av party-charter-orterna, eller är det tonåringar och 20+ bara?
    Bättre satsa på Ålandskryssning?
    Någonstans där lokala tjejerna tänder på svenskar och är intresserade av ONS?

OBS! EJ intresserad av att begå sexköp så kom inte med Pattaya etc!

• Svar på tråden Resmål med bäst liggchans för män?
  • Anonym (Linda)

Frågan är snarare om du har lätt att få tjejer överhuvudtaget?  I så fall spelar inte destination någon roll , då finns chansen ändå så länge du inte är äcklig, full  och raggar på allt. 

I övrigt? Glöm det. 

• Anonym (Rocco)

Liggmarknaden är tjejernas marknad. Så det är de som bestämmer om du får ligga. Är du inte över medelsnygg, supercharmig eller har en stor kuk ska du hålla dig till ålandskryssen. Där finns tillräckligt med desperata 55 plussare som vill ligga. 

• Anonym (Tänk efter)

Du verkar väldigt omogen för att vara i den åldern. Brukar du umgås med kvinnor typ på jobbet öht? Du flaggar rött redan med ditt inlägg, hur illa beter du dig i verkligheten?

• Anonym (BD)

Jokkmokk.

.

.

Finns en by i Jokkmokk kommun som heter Ligga. 

Prova där.

• Anonym (W)

Får du inte ligga på Ålands- eller Finlandskryss så får du inte ligga alls. 

• Anonym (hurkieball)
    Anonym (W) skrev 2024-06-19 14:04:39 följande:

Får du inte ligga på Ålands- eller Finlandskryss så får du inte ligga alls. 

Var på ett dansband-mittveckakryss med Birka för ngr. veckor sedan.   Var mestadels 70+ och par. Kanske fel båt och dag.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-06-19 15:37:45 följande:
    Var på ett dansband-mittveckakryss med Birka för ngr. veckor sedan.   Var mestadels 70+ och par. Kanske fel båt och dag.
    Birka är ingen partybåt. Medelåldern är ca 50+ och majoriteten är par. Så inte nån raggbåt heller. 
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Linda) skrev 2024-06-19 15:52:13 följande:
    Birka är ingen partybåt. Medelåldern är ca 50+ och majoriteten är par. Så inte nån raggbåt heller. 
    Oki, får jag fråga dig om vad du tycker är bästa raggbåten ?
  • Anonym (Rocco)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-06-19 18:24:20 följande:
    Oki, får jag fråga dig om vad du tycker är bästa raggbåten ?
    Kom till min gummibåt så ska du få se på party.
  • Anonym (Elisa)
    Anonym (Kåt turist) skrev 2024-06-19 11:41:01 följande:
    Resmål med bäst liggchans för män?

Om man som svensk, vit, 40+ man vill resa någonstans där chanserna att få ligga är som bäst - var ska man åka då?

Är det enkelt att hooka upp med någon semesterberusad svensk brud på någon av party-charter-orterna, eller är det tonåringar och 20+ bara?
    Bättre satsa på Ålandskryssning?
    Någonstans där lokala tjejerna tänder på svenskar och är intresserade av ONS?

OBS! EJ intresserad av att begå sexköp så kom inte med Pattaya etc!

Om det är enkelt eller inte att "hooka upp" med någon brud beror väl på mannen själv och inte VAR mannen åker..

Jag tror ju inte du har så stor chans om du inte ser bra ut eller/och inte är extra trevlig..Var du än åker.
    Sen är du redan 40 år och inte 20 längre, så då kommer du ju ha ännu svårare att hitta en kvinna.

Ja Ålandskryssning med fulla och deprimerade finländskor är nog det enklaste sättet att hitta en villig kvinna över 40+
  • Anonym (?)

Spara respengarna, stanna hemma och investera i  en tub glidmedel  och  ett gäng rullar muggpapper istället..
    Håller med någon som skrev tidigare i tråden - din inställning lär ju betyda att du kommer att runka livet ut.

• Anonym (Laban)

Tillhör du kategorin Kn..kalrl så grattis, Vi andra får snällt åka till Thailand  om vi ska få nåt...

• Anonym (Kåt turist)
    Anonym (Rocco) skrev 2024-06-19 12:42:45 följande:

Liggmarknaden är tjejernas marknad. Så det är de som bestämmer om du får ligga. Är du inte över medelsnygg, supercharmig eller har en stor kuk ska du hålla dig till ålandskryssen. Där finns tillräckligt med desperata 55 plussare som vill ligga. 

Hur hjälper kukstorleken vid träffar IRL utan att man bär Speedos?
  • Anonym (Bald and bankrupt- tricket)

Jag tror på resebloggaren Bald and bankrupts trick. Fattig fd. öststat. Mindre stad/by. Spendera första dagen med att gå runt i byn, handla och vara trevlig mot babushkas (äldre kvinnor) och berätta att du skall vara där några dagar. Sedan kommer unga kvinnor till dig, babushkas berättar om dig till döttrar/barnbarn och unga damer kommer stöta på dig. 

• Anonym (Curt "Curtan" Svensson)

Ullared.

• Anonym (Bald and bankrupt- tricket)
    Anonym (Curt "Curtan" Svensson) skrev 2024-06-20 23:57:13 följande:

Ullared.

Menar du själva Gekås-Butiken eller campingen? Tror inte det är särskilt lättraggat i själva stora butiken med köer, uttråkade barn osv. Fast jag kan ha fel
  • Anonym (Curt "Curtan" Svensson)
    Anonym (Bald and bankrupt- tricket) skrev 2024-06-21 00:15:38 följande:
    Menar du själva Gekås-Butiken eller campingen? Tror inte det är särskilt lättraggat i själva stora butiken med köer, uttråkade barn osv. Fast jag kan ha fel
    Testa med att spontanrunka mellan två hyllor lågpriskonserver.
    Då kommer kvinnorna.
Svar på tråden Resmål med bäst liggchans för män?