Hjälp allergitablett alkohol
Jag tar livostin nässpray nu vid pollen i förgår tog jag en halv cetrizin tror jag de heter o funderar på om kan dricka alkohol?
Jag tar livostin nässpray nu vid pollen i förgår tog jag en halv cetrizin tror jag de heter o funderar på om kan dricka alkohol?
Ofarligt.
Inga problem att dricka alkohol med allergitabletter. Både jag och maken gör det.
Bitter? För jag tycker att någon ska låta bli att dricka om hen är rädd för att blanda medicin och alkohol?
Jag har inget emot att folk dricker, det gör jag också. Men tråden handlar inte om det.
Ja du kan dricka alkohol. Hur mycket du vill, är absolut ingen fara alls!
Sen undrar jag också varför du tog en halv? Förstår inte? Är du alltid så här osäker och nojig? Hur gammal är du?
Bitter? För jag tycker att någon ska låta bli att dricka om hen är rädd för att blanda medicin och alkohol?
Jag har inget emot att folk dricker, det gör jag också. Men tråden handlar inte om det.
Jag har tagit allergitabletter (cetirizin med flera) i 30 år och dricker alkohol ändå så det är knappast ett problem.
Frågar du inte din läkare när du får nya mediciner om de funkar med en normal livsstil?