• Destinybluee

Stör eran onani erat sexliv med partner?

Jag undrar ifall ni män där ute kanske anser att ni onanerar "för mycket"? 

Onanerar ni i brist på sexliv eller oftast bara för att få komma och få det överstökat? 

Som rubriken lyder - anser ni att ju mer ni onanerar ju mer blir sexet lidande? 

Mvh, en tjej som undrar 

• Svar på tråden Stör eran onani erat sexliv med partner?
  • Anonym (Killen)

Nej jag onanerar inte för mycket, utan sådär lagom som nog de allra flesta gör. Onanerar inte på grund av att få det överstökat och sexlivet med min partner är bra..

Onani kan nog påverka sexlivet positivt eller negativt. Och det är väldigt individuellt person till person hur det påverkar.

Varför undrar du?

• Anonym (R)

Onani för min del har inte med vårt gemensamma sexliv o göra tycker jag. Både jag o sambon onanerar för att bli av med lite spänningar typ ? blow of some steam? den enda gången det stört vårt sexliv är ifall hon eller jag onanerat precis innan läggdags o den andra partnern förväntat sig sex, det kan bli lite svårt ibland. Men vi skiljer på onani och sex 😊👍🏻

• Anonym (lyckad odling)

Jag onanerar mest för att vårt sexliv är uselt.
    Men mitt onanerande gör ju inte att vårt sexliv blir lidande utan bara att jag står ut.

• Anonym (Petra)

Jag har en kille som onanerar en hel del. Ofta flera gånger om dagen. Han har lite högre sexdrift än jag även om jag inte är så dålig jag heller. Hans onani stör absolut inte vårt sexliv. Snarare tvärt om! 
    Jag tänder även på att se snygga killar med lite utrustning som onanerar (som min kille). Om jag själv onanerar tittar jag gärna på porrfilm med välutrustade killar som onanerar. 
    Om min kille verkligen vill dra igång mig så sätter han på en porrfilm med killar som onanerar och samtidigt gör det själv. Då tar det inte lång stund förrän jag också är "in the mood"!

• Anonym (upphetsad)
    Anonym (Petra) skrev 2024-06-25 08:52:03 följande:

Jag har en kille som onanerar en hel del. Ofta flera gånger om dagen. Han har lite högre sexdrift än jag även om jag inte är så dålig jag heller. Hans onani stör absolut inte vårt sexliv. Snarare tvärt om! 
    Jag tänder även på att se snygga killar med lite utrustning som onanerar (som min kille). Om jag själv onanerar tittar jag gärna på porrfilm med välutrustade killar som onanerar. 
    Om min kille verkligen vill dra igång mig så sätter han på en porrfilm med killar som onanerar och samtidigt gör det själv. Då tar det inte lång stund förrän jag också är "in the mood"!

men så härligt det låter!
Svar på tråden Stör eran onani erat sexliv med partner?