• Anonym (Desperat)

Par

Hur kommer jag i kontakt med äldre par, 50+  
     Där mannen lär upp mig.
    Typ jag kommer till deras hus och tränar med mannen.
    Frun kan vara i samma rum eller någon annanstans.
    Typ, hon ser på nyheterna medans han sitter i en fåtölj bredvid och lär mig hur jag ska suga honom. 
    Eller så går vi upp till deras säng och ligger å sen kommer hon upp och bäddar rent.
    Alltså hon ska veta att vi ligger men inte bry sig.
    Har hittat många män som vill vara min lärare men aldrig någon med fru.
    Har letat överallt

• Svar på tråden Par
  • Anonym (Black Widow)

Bodycontact eller Darkside.

• Anonym (Desperat)
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-06-24 13:37:02 följande:

Bodycontact eller Darkside.

Finns redan där men inte hittat nått. När det väl zka bli nåt  så visar det sig att hon inte vill eller att gubben bor själv
  • Anonym (Black Widow)
    Anonym (Desperat) skrev 2024-06-24 13:49:42 följande:
    Finns redan där men inte hittat nått. När det väl zka bli nåt  så visar det sig att hon inte vill eller att gubben bor själv
    Gå på sexklubb då :)
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym Bull

Mitt råd är att du kikar på relevanta sidor så som swingers forum mm, alternativt  klubb beroende på vart du finns i landet så är club Adam och Eva ett bra alternativ finns du som jag i norra delarna så finns det mötes punkter både i Gävleborgslän, Sundsvall, Östersund, Luleå 

Sen beror det på din egen ålder för vissa av dessa har en liten högre åldersgräns.

Förstår att du vill leva och kan bara rekommendera dig att göra det. Är så sjukt sexigt när frun sen frågar om hur den lilla snärtan va och om denne har lyssnat och lärt sig sen sist, för att avslutningsvis säga att tur att jag vet hur det ska gå till och sen så njuter vi länge och väl.

• SannnaB

Jag hade gärna sett att min älskare tog hand om dig. Tänder mycket på det. 

Svar på tråden Par