• Anonym (H)

Cubus

Har Cubus online butik bra kvalitet? Hur är era erfarenheter?

• Svar på tråden Cubus
  • Anonym (g)

Cubus är en helt vanlig kedjebutik med helt vanliga kläder. För mig håller kläderna bra.

Däremot går mängder på fejksidor med liknande namn där allt kostar typ 19-39Skrattande

• Anonym (H)

Ok
    Jag har läst recensioner om Cubus och där är det väldigt mkt negativt. Men om man läser recensionerna på klädesplaggen på deras hemsida så är allt positivt. Så blev lite fundersam. 

• Anonym (Dressman)
    Anonym (H) skrev 2024-06-29 13:42:48 följande:
    Cubus

Har Cubus online butik bra kvalitet? Hur är era erfarenheter?

Cubus är en kedja som säljer massproducerade lågpriskläder. Så nej, ingen kvalitet.
  • Anonym (H)
    Anonym (Dressman) skrev 2024-06-29 18:56:51 följande:
    Cubus är en kedja som säljer massproducerade lågpriskläder. Så nej, ingen kvalitet.
    Särskilt jättelågt pris är det ej direkt 200kr för en tunn basic bomullströja. Är väl ganska normalt pris. 
  • Anonym (Dressman)
    Anonym (H) skrev 2024-06-29 19:02:49 följande:
    Särskilt jättelågt pris är det ej direkt 200kr för en tunn basic bomullströja. Är väl ganska normalt pris. 
    Det är det väl. Det är väl vad en t-shirt kostar hos andra klädkedjor som H&M och Kappahl också där priset är i mer fokus än kvalitén.
  • Anonym (g)
    Anonym (H) skrev 2024-06-29 19:02:49 följande:
    Det är lågpris idag. Sen får man räkna med att de ofta har rea.
    Anonym (H) skrev 2024-06-29 18:53:20 följande:

Ok
    Jag har läst recensioner om Cubus och där är det väldigt mkt negativt. Men om man läser recensionerna på klädesplaggen på deras hemsida så är allt positivt. Så blev lite fundersam. 

Recensionerna på specifika plagg är om plaggen, för andra köpare. Att någon tycker negativt om företagets hantering av något är helt annat. Inte själv haft några som helst problem i butik eller vid onlineköp.
  • Anonym (H)
    Anonym (Dressman) skrev 2024-06-29 19:08:43 följande:
    Det är det väl. Det är väl vad en t-shirt kostar hos andra klädkedjor som H&M och Kappahl också där priset är i mer fokus än kvalitén.
    Var ska man handla då för att få kvalitet . Märkeskläder känns onödigt men vill att det ska hålla. 
  • Anonym (Riri)

Jag tycker cubus har prisvärda basplagg, hittar bättre linnen, t-shirts, leggings mm där numera än på hm/lindex/kappahl vilket är jämförbara butiker.

Snabba och smidiga leveranser vid onlinebeställningar.

• Anonym (Dressman)
    Anonym (H) skrev 2024-06-29 19:10:27 följande:
    Var ska man handla då för att få kvalitet . Märkeskläder känns onödigt men vill att det ska hålla. 
    Jag skulle väl säga att Ellos, Åhlens och Gant tillhör mellansegmentet och har bättre kvalitét utan att vara snordyrt.
  • Anonym (H)
    Lenobia skrev 2024-06-29 19:31:16 följande:

Cubus har jättefula kläder. 

Vill köpa trosor samt basic kläder att ha hemma 

Vart handlar du då
  • Anonym (g)
    Anonym (H) skrev 2024-06-29 19:34:50 följande:
    Vill köpa trosor samt basic kläder att ha hemma 

V
    Vilket är precis vad jag har hemma från Cubus och som håller i flera år.
  • Anonym (g)

vilken fantastisk input
Svar på tråden Cubus