• Anonym (Undrar)

Hur många kvinnor fejkar orgasm för partnerns skull

Har länge undrat över om det är vanligt att kvinnor fejkar sin orgasm för att mannen ska känna sig nöjd.

Frågan väcktes för några år sedan när jag hade ett förhållande med en gift man som nästan blev chockad av min orgasm. Han hade aldrig varit med om att vaginan kramar penis. 

Enligt honom fick hans fru alltid orgasm men det märktes liksom inte.

Kan det verkligen vara så ?

• Svar på tråden Hur många kvinnor fejkar orgasm för partnerns skull
  • Anonym (bbbb)

Mer förvånad över att du inte stött på detta i andra sammanhang?

Ja. Många fejkar tyvärr men det behöver INTE vara vad hon gjort bara för att era orgasmer är olika. Såklart.

• Anonym (Trött)

tröttsamt med killar som skriver och uppger att de är kvinnor

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Trött) skrev 2024-06-29 19:53:08 följande:

tröttsamt med killar som skriver och uppger att de är kvinnor

Jag är kvinna, helt och fullt 

Varför jag undrar över detta är ganska enkelt. Jag har inte speciellt enkelt att få orgasm och flera av mina partners har blivit frustrerade över detta. Men jag har aldrig själv fejkat. Jag kanske borde göra det? 
  • Studentpappa
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-29 20:04:19 följande:

Varför jag undrar över detta är ganska enkelt. Jag har inte speciellt enkelt att få orgasm och flera av mina partners har blivit frustrerade över detta. Men jag har aldrig själv fejkat. Jag kanske borde göra det? 
    Nope, det borde du inte. 
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-29 19:49:33 följande:
    Hur många kvinnor fejkar orgasm för partnerns skull

Har länge undrat över om det är vanligt att kvinnor fejkar sin orgasm för att mannen ska känna sig nöjd.

Frågan väcktes för några år sedan när jag hade ett förhållande med en gift man som nästan blev chockad av min orgasm. Han hade aldrig varit med om att vaginan kramar penis. 

Enligt honom fick hans fru alltid orgasm men det märktes liksom inte.

Kan det verkligen vara så ?

Har aldrig medvetet fejkat men visar ju att jag har det skönt ändå. Vet en som tror att jag har kommit bara för hur jag rör mig trots att jag inte gör det - vill ju inte ligga still för att jag inte kommer heller. Dock är denna man den enda som fått mig att komma, men då sa jag det till honom också 😅
  • Anonym (bbbb)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-29 20:04:19 följande:

Självklart borde du det. Den sunda responsen till detta.
  • Anonym (Emil)

Kvinnor har svårare för att slappna av ordentligt, vilket gör att dom har svårare för att komma. Min tjej kommer oftast, men det händer att hon inte gör det och hon är ok med det. Närheten är viktigast enligt henne.

• Anonym (Undrar)

Har en fråga till

Varför är det frustrerande för män om kvinnan inte får orgasm?

• Anonym (bbbb)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-06-29 20:34:08 följande:

Har en fråga till

Varför är det frustrerande för män om kvinnan inte får orgasm?

Inga som helst egna funderingar, någonsin?
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Emil) skrev 2024-06-29 20:26:46 följande:

Kvinnor har svårare för att slappna av ordentligt, vilket gör att dom har svårare för att komma. Min tjej kommer oftast, men det händer att hon inte gör det och hon är ok med det. Närheten är viktigast enligt henne.

Gud så irriterad jag blir på män som ska tala om HUR vi ska göra för att komma. 
    Hur många gånger har jag inte hört "öppna upp benen", "slappna av". Det funkar inte för mig!! För att komma måste jag knipa - jag vet väl för fan själv vad som funkar eller inte. Har väl onanerat förr liksom 🙄 så bara för att det funkar med nån annan kvinna betyder det inte att sära på benen är rätt metod för mig. 
Svar på tråden Hur många kvinnor fejkar orgasm för partnerns skull