• Anonym (Radiotystnad)

Radiotystnad

Vänder mig främst till er som är i någon typ av relation med en som är upptagen. Tycker sommaren och semestertider är så jobbiga. Total radiotystnad mellan min upptagna kk och mig. Något vi bestämt genom åren för att undvika att bli upptäckta. Hur klarar ni i liknande situation semestertider? Är det radiotystnad som gäller eller hörs personen av?

• Svar på tråden Radiotystnad
  • Anonym (-)

Hur länge har ni hållt på? Jag fixade inte det någon längre tid just för jag kände mig totalt ovärdig och förnedrad när han var med sin fru och jag satt ensam. För din egen självkänslas skull, skaffa dig en egen man som är singel. 

• Anonym (Radiotystnad)
    Anonym (-) skrev 2024-07-03 11:57:41 följande:

Hur länge har ni hållt på? Jag fixade inte det någon längre tid just för jag kände mig totalt ovärdig och förnedrad när han var med sin fru och jag satt ensam. För din egen självkänslas skull, skaffa dig en egen man som är singel. 

Många år. Väntar inte på att han ska lämna henne dock. Bara jobbigt med tystnaden under semestern. 
  • Anonym (Enkelt)

Skaffa en annan kk under sommaren.

• Anonym (Hm)

Han är ingen kk för dig. Du har uppenbarligen känslor för honom eftersom du tycker tystnaden och perioderna ni inte ses är svåra att hantera. Så pass att du vill ha stöd från andra. Det är inget fel med det, men du har redan förlorat leken. Bryt med honom och hitta dig en annan kk eller en egen partner. 

• Anonym (Milli)
    Anonym (-) skrev 2024-07-03 11:57:41 följande:

Men exakt. Man känner sig så som att man inte duger att umgås med.Det är bara ens kropp som duger till att utnyttjas
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Milli) skrev 2024-07-03 13:06:52 följande:
    Men exakt. Man känner sig så som att man inte duger att umgås med.Det är bara ens kropp som duger till att utnyttjas
    Fast det är ju det en KK är. Hans fru är den han vill umgås med. Om du känner som du känner har du utvecklat känslor. 
  • Anonym (Milli)
    Anonym (Hm) skrev 2024-07-03 13:08:25 följande:
    Fast det är ju det en KK är. Hans fru är den han vill umgås med. Om du känner som du känner har du utvecklat känslor. 
    Nu var ju inte jag Ts. Själv skulle jag aldrig kunna ha en kk för kk För jag måste ha känslor för att vilja ha sex 
  • Anonym (von Tanell)
    Anonym (Milli) skrev 2024-07-03 13:06:52 följande:
    Medan du anser att definitionen av KK är ...?
  • Anonym (Milli)
    Anonym (von Tanell) skrev 2024-07-03 13:10:07 följande:
    Medan du anser att definitionen av KK är ...?
    Ja det är ju en KK och just därför skulle jag aldrig kunna ha det
Svar på tråden Radiotystnad