Hjälp! Bajsar gult
Hej, alla på Familjeliv!
Jag har ett stort problem. Ska försöka fatta mig kort.
För fyra dagar sedan fick jag vanlig magsjuka med kräkningar och diarré. Jag känner mig fortfarande svag och har lös avföring, men har inte oroat mig så mycket över detta. Förrän nu!
När jag i kväll sett en cirkusföreställning tillsammans med en närstående började jag (tyvärr efter att vi lämnat cirkusområdet och dess bajamajor) känna att en skur diarré tryckte på. Det var tufft. Min närstående ledsagade mig till en större gata i staden där vi bor, och föreslog först att jag skulle bajsa på en asiatisk restaurang, men det kändes bara fel. I stället tog hen mig till en "pub", som det heter. Innerst inne ville jag inte bajsa där heller, men beggars can´t be choosers, som de säger "over there". Nåväl. Det var inte förrän vi kommit hem som jag vågade berätta för min närstående att min avföring, alltså den jag producerade på "puben", var GUL!!! Jag visade min närstående en bild, vi googlade, och detta är vad som lett oss hit till er. Google är fullständigt fixerad vid hemorrojder, som jag INTE HAR. Jag har INTE blod i avföringen. Den är bara gul, åt det orangeaktiga hållet.
Jag är ledsen och orolig. Vad kan detta vara?