• Anonym (hej)

Forskare från Norge bevisar att incels har rätt. Dejtingappar hotar vår överlevnad.

www.vg.no/nyheter/i/o36p0a/velger-heller-selvutslettelse-enn-aa-begrense-kvinners-datingmakt

"Datingapparna hotar den västliga civilisationen", enligt Mads Larsen, forskare vid Oslo universitet.

Vad säger ni nu? Ni som har förnekat incelteoriers riktighet in i absurdum och kallat det för suspekt. Skäms ni inte? Ångrar ni vad ni skrev?

• Svar på tråden Forskare från Norge bevisar att incels har rätt. Dejtingappar hotar vår överlevnad.
  • Anonym (Ugh)

Vilka incelteorier pratar du om? Att kvinnor ska underställa sig män och delas ut bland män? Eller att kvinnor inte förstår sig på attraktion så de borde fråntas den rättigheten? Eller att kvinnors rättigheter till sin egen kropp borde tas bort helt och hållet? Eller att det var bättre förr för att kvinnor kontrollerades av män pga pengar?

Eller kanske incelteorier som också handlar om allmän rasism?

• Anonym (Fd Fuckboy)

Har tänkt mycket på det där. De borde begränsa dejtingapparna så en person max kan ha kontakt med tex 5 personer samtidigt. Kanske inte är realistiskt men kvinnor kan inte bara gå efter vissa män. Jag hade sex med många kvinnor tidigare. Ibland tre olika på en dag. Hade kvinnor som jag hade sex med i över 10 år och som ville ha en seriös relation med mig. De gav inte upp fast jag bara ville ha sex. I slutändan var det bara en kvinna som fick mig av de dussintals som försökte. Dussintals som ödslade tid i förhoppningen om att det skulle bli något seriöst. 

• Anonym (Ugh)
    Anonym (Ugh) skrev 2024-07-09 01:22:42 följande:

Vilka incelteorier pratar du om? Att kvinnor ska underställa sig män och delas ut bland män? Eller att kvinnor inte förstår sig på attraktion så de borde fråntas den rättigheten? Eller att kvinnors rättigheter till sin egen kropp borde tas bort helt och hållet? Eller att det var bättre förr för att kvinnor kontrollerades av män pga pengar?

Eller kanske incelteorin att judarna via feminismen ämnar försvaga västvärlden?
  • Anonym (hej)
    Anonym (Ugh) skrev 2024-07-09 01:22:42 följande:

Sanningen svider märker jag.

Läs vad han säger. Det är dejtingapparnas fel.
  • Anonym (Ugh)
    Anonym (Fd Fuckboy) skrev 2024-07-09 01:25:40 följande:

Har tänkt mycket på det där. De borde begränsa dejtingapparna så en person max kan ha kontakt med tex 5 personer samtidigt. Kanske inte är realistiskt men kvinnor kan inte bara gå efter vissa män. Jag hade sex med många kvinnor tidigare. Ibland tre olika på en dag. Hade kvinnor som jag hade sex med i över 10 år och som ville ha en seriös relation med mig. De gav inte upp fast jag bara ville ha sex. I slutändan var det bara en kvinna som fick mig av de dussintals som försökte. Dussintals som ödslade tid i förhoppningen om att det skulle bli något seriöst. 

Enligt gängse incelteori så är du fienden.
    (men uppenbarligen en sympatisör också som vill kontrollera kvinnors frihet, vilket gör dig till en incel, och misogyn)
  • Anonym (hej)
    Anonym (Ugh) skrev 2024-07-09 01:31:57 följande:
    (men uppenbarligen en sympatisör också som vill kontrollera kvinnors frihet, vilket gör dig till en incel, och misogyn)
    Ifrågasätter du forskning och vetenskap?
  • Anonym (Ugh)
    Anonym (hej) skrev 2024-07-09 01:30:34 följande:
    Sanningen svider märker jag.

Läs vad han säger. Det är dejtingapparnas fel.

Vilken incelteori är det som du anser stämma? Vill du att kvinnor ska fråntas rätten att kunna välja? Varför skulle kvinnor vara intresserade av det? Är det inte bättre att världen går under i så fall i stället för att behandla hälften av befolkningen som boskap?

Har du något mindervärdeskomplex som gjort dig till en incel? Har någon tjej varit dum mot dig i mellanstadiet?

• Anonym (Ugh)
    Anonym (hej) skrev 2024-07-09 01:33:53 följande:
    Ifrågasätter du forskning och vetenskap?
    Haha!!!!
  • Anonym (Fd Fuckboy)
    Anonym (Ugh) skrev 2024-07-09 01:31:57 följande:

Hur vill jag kontrollera kvinnors frihet? Genom att begränsa dejtingapparna?

Incel betyder att man är ofrivilligt singel. Jag har sedan övre tonåren alltid dejtat några, haft KKs eller varit i en relation. Det är över 25 år. Jag är inte incel.

Jag är inte heller misogyn. Men kvinnors lycka har minskat rätt mycket sedan 70-talet trots stora feministiska segrar. Det borde väcka fler varningsklockor.

Faktum är att kvinnor är lyckligare när de generellt sett ser upp till män. Jag tycker män ska behandla kvinnor bra och inte vara våldsamma eller kontrollerande mot dem. Men kvinnors självförtroende är inte bra för dem själva.

• Anonym (Ugh)
    Anonym (Fd Fuckboy) skrev 2024-07-09 01:46:59 följande:

Hur vill jag kontrollera kvinnors frihet? Genom att begränsa dejtingapparna?

Incel betyder att man är ofrivilligt singel. Jag har sedan övre tonåren alltid dejtat några, haft KKs eller varit i en relation. Det är över 25 år. Jag är inte incel.

Jag är inte heller misogyn. Men kvinnors lycka har minskat rätt mycket sedan 70-talet trots stora feministiska segrar. Det borde väcka fler varningsklockor.

Faktum är att kvinnor är lyckligare när de generellt sett ser upp till män. Jag tycker män ska behandla kvinnor bra och inte vara våldsamma eller kontrollerande mot dem. Men kvinnors självförtroende är inte bra för dem själva.

"Men ja e ente incel"
Svar på tråden Forskare från Norge bevisar att incels har rätt. Dejtingappar hotar vår överlevnad.