Mitt öra och min höft och mina ben och mina fötter och min axel och...
Jävla förbannade kropp, helt enkelt.
Det dånar i mitt vänstra öra. Inte bultar eller gör ont, alltså, bara dånar. Det är hjärtat som dånar i mitt öra. Varje dag så länge jag kan minnas, med några få undantag.
Jag har ont på en punkt på höger höft. Precis där magen slutar, men på utsidan av höften. Först tänkte jag att det är för att jag ligger på höften, men det gör jag inte. Jag ligger på den andra höften!
Och mina smalben. Det känns som att huden ska spricka. Som om jag hade för trånga knästrumpor.
Fötterna.. Jag har som ett skrapsår precis i "vinkeln" på höger fot. Jag tror att jag själv skrapar upp det, på natten och kanske även på dagen. Jag har torra, torra hälar/fotsulor i alla fall längs kanterna, och på dagen sitter jag oofta med fötterna i kors, för att jag är så kort. Alltså, jag är KORT. När jag sitter på en vanlig stol för vuxna människor når jag precis ner med tårna.Det gör att jag ofta sitter och dinglar med fötterna i kors.
Och min axel känns som, jag vet inte om någon kan relatera till detta, men precis innan en led knäpper. Jag brukar då dra till leden om den inte vill knäppa, för jag har detta med i princip alla mina leder. Men axeln vill inte. MEd axeln i en viss vinkel knäpper den hela tiden men på fel sätt.
Jag känner mig som en gammal gumma fast jag är under 30.
OM någon har några tips som kan avhjälpa något av detta vore jag glad.