• Anonym (Trött)

Olika sexlust, hjälp.

Hej behöver råd lr något.

Jag och min sambo har varit ihop I 13 år, barn, villa osv. Älskar henne jättemycket, hon är bra mamma till barnen osv. 
    Problemet är sexlivet. 
    Senaste året har vi haft 4 gånger och de få gånger ska vi till orgasm så fort som möjligt. Innan hade vi bra sex, de va kul, tillfredsställande varandra och lyssna va den andra ville pröva.

Det som sårar mig så förbannat är att hon avvisar mig gång på gång men onanerar så fort jag inte är hemma. Har aldrig brytt mig om att hon använder leksaker på egen hand men nu gör de ont inom mig.

Har försökt prata om det utan att skuldbelägga henne utan vill arbeta på de tillsammans. Det slutar med att hon blir skitarg och jag blir ledsen för de känns som de är mig de är fel på.  Hon hävdar dock att hon inte är sexsugen och att onani räcker för henne. Sen kan jag gå och ru**a någon annanstans. Detta dödar mig inombords.  Jag behöver närheten, känna henne när vi bara fokuserar på varandra.  
    Jag har börjat sluta ta initiativ och försöker inte närma henne alls för de gör ont att bli avvisad. Hon verkar inte bry sig om det alls. 

Men i samtidigt när vi ligger bredvid varandra i sängen kan hon stöta rumpan mot mitt skrev, dra runt mitt nedre parti och när jag tror vi är på G och svarar med intensivare kyssar/smek avbryter hon, flinar och säger synd att inte jag är sugen. Som ett jävla makt move.

Jag vet inte vad jag ska göra. Alla säger att man måste prata om det men när ens partner vägrar?
    Jag vet bara att detta äter mig inombords och jag mår skit över det.

I övrigt fungerar relationen bra, vi delar på hushålls sysslor, ta hand om barnen osv.

Har någon varit i samma sits??

• Svar på tråden Olika sexlust, hjälp.
  • Anonym (Anna)

Nej, jag har inte varit i samma sits, men jag undrar varför hon vill göra dig illa? En sak är väl att inte ha lust, men att inge falska förhoppningar är elakt.

Den andra frågan till henne är varför hon vill leva med nån hon inte vill vara nära.

Till dig är frågorna varför du vill leva med någon som gör dig illa och som inte vill vara nära dig.

• Anonym (Trött)

Jag vill leva med henne för jag älskar henne.
    Vi fungerar bra i allt annat. Sen hoppas jag väl på att de ska bli bättre. 
    Jag önskar bara att hon ville prata med mig ordentligt.

• Anonym (Krasst)

Ja, massor av andra. Hela forumet kryllar av dessa trådar.

Hon tänder inte på dig längre. Bara att acceptera eller bryta. Att prata sig till att vilja ha sex med dig fungerar inte.

• Anonym (Trött)

Alltid trot att man kan jobba ihop närheten bara båda vill.
    Eller är de orealistiskt terapeut försäljnings prat?

• MsM84
    Anonym (Trött) skrev 2024-07-16 22:15:00 följande:

Om båda vill ja, men vill hon?
  • Ascendere

Ja fast det är ju uppenbart att båda inte vill. Dumpa stolpskottet snarast och ersätt henne med en riktig kvinna. 
  • Anonym (anonymous)

Tyvärr.

Om du söker igenom Fl så går din trådstart tretton på dussinet.

Finns bara en sak att göra och det är att sätta hårt mot hårt.

De som lyckas har oftast informerat sin fru att: ? Är vårt sexliv över så är vårt äktenskap över?

Och verkligen mena det och inte vika ner sig.

• Anonym (Krasst)

Tror inte det tyvärr. Hur ska man jobba för att bli attraherad av någon igen? Hon har ju inte tappat sexlusten i sig, eftersom hon fortfarande vill onanera. Så jag tror att det är svårt/omöjligt.
  • Anonym (Bryta upp?)
    Anonym (Trött) skrev 2024-07-16 21:24:21 följande:
    Olika sexlust, hjälp.

Hej behöver råd lr något.

Jag och min sambo har varit ihop I 13 år, barn, villa osv. Älskar henne jättemycket, hon är bra mamma till barnen osv. 
    Problemet är sexlivet. 
    Senaste året har vi haft 4 gånger och de få gånger ska vi till orgasm så fort som möjligt. Innan hade vi bra sex, de va kul, tillfredsställande varandra och lyssna va den andra ville pröva.

Det som sårar mig så förbannat är att hon avvisar mig gång på gång men onanerar så fort jag inte är hemma. Har aldrig brytt mig om att hon använder leksaker på egen hand men nu gör de ont inom mig.

Har försökt prata om det utan att skuldbelägga henne utan vill arbeta på de tillsammans. Det slutar med att hon blir skitarg och jag blir ledsen för de känns som de är mig de är fel på.  Hon hävdar dock att hon inte är sexsugen och att onani räcker för henne. Sen kan jag gå och ru**a någon annanstans. Detta dödar mig inombords.  Jag behöver närheten, känna henne när vi bara fokuserar på varandra.  
    Jag har börjat sluta ta initiativ och försöker inte närma henne alls för de gör ont att bli avvisad. Hon verkar inte bry sig om det alls. 

Men i samtidigt när vi ligger bredvid varandra i sängen kan hon stöta rumpan mot mitt skrev, dra runt mitt nedre parti och när jag tror vi är på G och svarar med intensivare kyssar/smek avbryter hon, flinar och säger synd att inte jag är sugen. Som ett jävla makt move.

Jag vet inte vad jag ska göra. Alla säger att man måste prata om det men när ens partner vägrar?
    Jag vet bara att detta äter mig inombords och jag mår skit över det.

I övrigt fungerar relationen bra, vi delar på hushålls sysslor, ta hand om barnen osv.

Har någon varit i samma sits??

Vilket trist läge du hamnat i! Tyvärr tror jag inte din sambo är attraherad av dig längre Du får fundera på vad du vill, är du ok med att leva utan sex? Om inte, då kanske du ska lämna. Min särbo var i liknande sits med sitt ex, de hade kanske sex två gånger om året och en gång gick det två år mellan gångerna. Hon kom med alla möjliga ursäkter och detta blev såklart ohållbart i längden. Det ska tilläggas att min särbo gjorde i stort sett allt i hushållet, lagade mat, städade, tvättade osv så hon hade egentligen inget att skylla på. Nu är han med mig och jag har en stor sexlust och vi har sex varje vecka (ja, allt annat mellan oss funkar bra också, inte bara sexet). 
  • Anonym (Trött)

Känner att sex är väldigt viktigt för mig.älskar henne så jäkla mycket...
    Är de möjligt att väcka attraktionen igen?  
    Har börjar ta upp träningen igen går på gym 3 ggr i veckan och borde väl börja se resultat snart..

Svar på tråden Olika sexlust, hjälp.