• Anonym (Rs)

Slösar man sin tid eller är han bara introvert

Träffat en kille ett par gånger. 

vi har sovit ihop men inga kyssar eller haft sex.
    han vill ta det sakta. vilket jag är okej med. Och jag har uttryckt att jag börjar bli kär. Han nog varit det ett tag då vi haft ögonen för varandra ett tag men inte gjort något åt det. 

jag är nästan alltid den som hör av mig först. Och när vi ses är det mitt initiativ. Vi har det så trevligt och allt går bra när vi ses. Men är det killar som är sparsamma med att prata (sms/ringa) och ändå finns ett större intresse. 

För jag vill ha en kille som ger mig space men vill också veta om han är seriös med att vara med mig? Eller slösar jag tid?  

• Svar på tråden Slösar man sin tid eller är han bara introvert
  • Anonym (Nä)

Det där låter inte alls som att han är introvert. Kan vara blyg eller ointresserad.

• Anonym (ME)

Det är svårt att säga men det kanske är läge att backa lite och se om han tar några initiativ? Eller om han umgås med dig för att du finns där och gör det enkelt?

• Anonym (Rob)

Låter lite märkligt att ni sovit ihop utan ens en kyss?  Han kanske inte är så intresserad egentligen.

• Anonym (J)

Sådan här relation kommer att leda till att du tvivlar på dig själv, svårt också att komma över om du fortsätter med denna relation. 

Mitt råd är att du berättar för honom hur du vill ha det och att det inte funkar för dig på det sättet.
    Du slösar din tid och lägger energi och känslor på någon egoistisk och/eller har svårt med kommunikation. Eller träffar någon annan samtidigt, oavsett tycker inte att att han är värd din tid.

• Anonym (Rs)

Jaha.. nu har det gått ett halvår. vi har setts 1-2 gånger i månade ibland mer. Jag har fått känslor, säger det till honom. Men han har inga känslor säger han men vill fortsätta ses som vi gör. Jag säger okej, men såklart besviken. Han är snäll mot mig och har kul ihop när vi ses. jag tror inte han träffar andra. Men är rätt lugn av mig respekterar honom mycket. Ska jag hänga upp handduken? 

han vet inte om han kommer få känslor eller inte.
    kommer nog dra mig undan bara tänker jag.

• Just Precis

Kasta in den, bränn den, släpp den förbannade handduken och spola ut killen med badvattnet!

Jag är ledsen men utifrån är det glasklart.

• Anonym (Rs)

Ja det är såpass ändå haha

• Anonym (Rio)
    Anonym (Rs) skrev 2025-01-21 20:45:19 följande:

Jaha.. nu har det gått ett halvår. vi har setts 1-2 gånger i månade ibland mer. Jag har fått känslor, säger det till honom. Men han har inga känslor säger han men vill fortsätta ses som vi gör. Jag säger okej, men såklart besviken. Han är snäll mot mig och har kul ihop när vi ses. jag tror inte han träffar andra. Men är rätt lugn av mig respekterar honom mycket. Ska jag hänga upp handduken? 

han vet inte om han kommer få känslor eller inte.
    kommer nog dra mig undan bara tänker jag.

"Kul ihop när vi ses?" 

Har jag missat nåt och ni är pensionärer?

Han låter som en blek lågtesto-man som inte vet vad han vill förutom att få lite vaniljsex någon gång ibland.

Ut och leta upp någon med lite mer fart i, du har inte tid med det här.
Svar på tråden Slösar man sin tid eller är han bara introvert