Hjälp med första tatueringen
Behöver ha råd då jag ska göra min första tatuering, ska skriva ett namn på handleden/underarmen. Hur ska tänka? Är det viktigast att jag ser den el ska den sitta så andra ser den? Tips på placering?
Behöver ha råd då jag ska göra min första tatuering, ska skriva ett namn på handleden/underarmen. Hur ska tänka? Är det viktigast att jag ser den el ska den sitta så andra ser den? Tips på placering?
Insidan men tänk till om det är din killes namn. Allt varar inte för evigt :)
Tack för svar, tänkte du på insidan längst ned handleden/underarmen el rakt över handleden?
Underarmen ovanför handleden
Ok ska fundera på det , hade ev tänkt sätta den på utsidan av handleden.
Sätt dit en fejk med penna och testa om det känns bra
Om man frågar andra vad som är viktigast med den och dess utseende, skulle jag avråda helt.
Jag är 100% säker på valet av tatuering men lite osäker på platsen.
Skriv namnet längs med underarmens insida, så att det är lättläst och rättvänt för dig själv.
Vems namn är det?
Jag har en "felvänd" tatuering på handleden, alltså om jag håller upp handen framför ansiktet så är den rätt men om armen bara händer längs sidan och någon tittar så är den uppochner liksom, både tatueraren och min kompis undrade om jag var helt säker och jag svarade bara att jag vill titta på den.
Jag har tatueringar på både insidan och utsidan av underarmen, de på insidan ser jag hela tiden och de på utsidan kan jag ju också se såklart men inte lika ofta :) jag har tatuerat mig för att jag gillar det, inte för någon annan. På insidan är bla min dotters namn på ena, en speciell meningsfull blomma på andra, och utsidan andra motiv
Tack för tips och råd, nu sitter den pussande av handleden och jag är jättenöjd med placeringen. Andra ser det ?rätt? men även jag när jag tittat på den uppifrån.