• Anonym (Anonymen)

Hjälp! Är en man och har extrem sexlust, kan komma 4-5 gånger per dag.

Hade varit skönt att veta om det finns andra med liknande driv. I mitt förra förhållande hade vi knappt sex. Min absoluta favorit är att gå ner och slicka. Jag kunde göra det så länge tills tungan krampade om inte jag blev stoppad. Men det fick jag inte heller. Så det blev en hel del onanering vilket tyvärr fortfarande är det enda jag gör. Har nyligen fyllt 40 och ser ganska bra ut, är framgångsrik och modemedveten men eftersom jag är nyligen separerad, vågar jag inte gå ut och träffa någon ny. Varenda dating site är blåsning och är ingen person som skulle kunna tänka mig att köpa en date så som eskort eller annat. Plus att det är flera tjejer som sagt att när man lär känna mig så blir det väldigt mycket mer intressant. Vilket gör att online dating faller också bort. Jag och mitt ex var tillsammans i 16 år nämligen så jag vill inte bara hoppa in i ett förhållande så fort det är slut. 

Har alltid haft enorm sexlust och alltid intresse för att analysera alla tjejer i min närhet. Men sen jag äter medicin, boostaa sexlusten betydligt. Ibland känner jag att jag inte ska äta medicinen mer för att jag inte ska tänka så mycket på sex. Samtidigt så ger den mig en underbar känsla av att känna sig ung som en 15 åring med lust och driv. Jag blir pigg och produktiv. Vissa tycker det är jobbigt att känna sig kåt. Men jag njuter av det. Är en gladare person och ler mot alla. Känner mig harmonisk och sensuell. Kan ibland ta av mig så jag bara har snygga märkes boxer-short som jag gärna viftar med min nästan nakna kropp framför fönstret. Kan ibland också se en granne eller två som ger blickar. Svårt att förklara men det är en väldigt tillfredställande känsla. 

Jag driver företag, sportar rätt ofta och är aktiv och får gjort väldigt mycket. Men får jag möjligheten att vara själv en eller två kvällar då kan jag varva mellan jobb och porr natt och dag.

• Svar på tråden Hjälp! Är en man och har extrem sexlust, kan komma 4-5 gånger per dag.
  • Anonym (?)

Än sen? Noll diskussionsunderlag.

• Markus89

Har egentligen inte så stor sex lust för jag har inte stor behov av att knulla och ha sex med min fru. 
    Men jag har alltid onanerat väldigt mycket blir minst 3 gånger/dag för att må bra men det kan blir 4-6 gånger om dagen. Har blivit samma med min fru hon vill också sällan knulla men hon onanerar också flera gånger om dagen. Märks direkt på henne om det gått för lång tid sen hon kom för då blir hon på dåligt humör. Efter hon onanerat så blir hon som en ny människa då är hon super glad igen. Är lite som ett beroende kanske. 

• Anonym (f)
    Markus89 skrev 2024-07-18 06:47:22 följande:

Har egentligen inte så stor sex lust för jag har inte stor behov av att knulla och ha sex med min fru. 
    Men jag har alltid onanerat väldigt mycket blir minst 3 gånger/dag för att må bra men det kan blir 4-6 gånger om dagen. Har blivit samma med min fru hon vill också sällan knulla men hon onanerar också flera gånger om dagen. Märks direkt på henne om det gått för lång tid sen hon kom för då blir hon på dåligt humör. Efter hon onanerat så blir hon som en ny människa då är hon super glad igen. Är lite som ett beroende kanske. 

Låter hemskt för mig. Alltså inte att ni onanerar, men att ni hellre gör det än att ligga.

I mina relationer har vi aldrig slutat ligga och jag hade helst gjort det varje dag, men som du ts beskriver det låter det lite mycket. Jag gillar kåta män, men jag hade känt mig pressad om en person jag dejtade var så pass kåt att man såg det hela tiden, hade varit svårt att lära känna personen.
  • Freddie K

Jag har också stor sexlust. Brukar onanera 1-3 gånger om dagen. Jag har inte legat på länge och det beror på att jag inte har hittat någon jag tycker tillräckligt om för att ligga med, sen är det ingen som är intresserad av mig på det sättet. Jag är omtyckt av mina kompisar, de få jag har, men ingen som vill bli tillsammans med mig. Usch, nu känns det bara som att jag klagar. Skäms

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Fundersam)

Vad är det för medicin du äter och varför?

• Markus89
    Anonym (f) skrev 2024-07-18 09:31:46 följande:
    Låter hemskt för mig. Alltså inte att ni onanerar, men att ni hellre gör det än att ligga.

I mina relationer har vi aldrig slutat ligga och jag hade helst gjort det varje dag, men som du ts beskriver det låter det lite mycket. Jag gillar kåta män, men jag hade känt mig pressad om en person jag dejtade var så pass kåt att man såg det hela tiden, hade varit svårt att lära känna personen.
    Okej förstår att det kanske låter illa att vi inte ligger med varandra. 
    Men vi onanerar ofta tillsammans och vi har mycket närhet och kramar. 
    Känns faktiskt som vi har ett väldigt bra sexliv nu även om vi sällan knullar. Väldigt upphetsande faktiskt att ha en fru som onanerar så mycket som hon gör och vi uppmuntrar varandra att göra det mycket. Det har liksom blivit vår grej ett gemensamt intresse typ
  • Anonym (Kim)

Lägg av med tillskott och mediciner. Du har ett sexmissbruk som behöver onanera så många gånger om dagen. Det har gått överstyr. Sedan blandar du in utseende och virilitet. Vad spelar material och märke roll om du står och viftar med halvfjong i fönstret. Det beteendet kommer att kunna leda till anmälan. Vad vill du bekräfta? Fundera på det en stund. Vad vill du bevisa för dig själv och även din omgivning. Varken din personlighet eller yrkeskunnande/skicklighet sitter i erektionen. Tagga ner på porrkonsumtionen. Det leder bara till elände ändå. Den bästa porrfilmen spelar du upp i din fantasi istället. Ditt existensberättigande sitter inte i antalet orgasmer/dag. Säker på att du duger precis som du är utan att du behöver förställa dig eller spela över. 

• Anonym (-/)
    Anonym (Kim) skrev 2024-07-18 19:28:22 följande:

Lägg av med tillskott och mediciner. Du har ett sexmissbruk som behöver onanera så många gånger om dagen. Det har gått överstyr. Sedan blandar du in utseende och virilitet. Vad spelar material och märke roll om du står och viftar med halvfjong i fönstret. Det beteendet kommer att kunna leda till anmälan. Vad vill du bekräfta? Fundera på det en stund. Vad vill du bevisa för dig själv och även din omgivning. Varken din personlighet eller yrkeskunnande/skicklighet sitter i erektionen. Tagga ner på porrkonsumtionen. Det leder bara till elände ändå. Den bästa porrfilmen spelar du upp i din fantasi istället. Ditt existensberättigande sitter inte i antalet orgasmer/dag. Säker på att du duger precis som du är utan att du behöver förställa dig eller spela över. 

Enda intelligenta svaret i tråden hittills. 
  • Anonym (Joss)

Aldrig sett någon så tydligt beskriva hur sexmissbruk ser ut utan att förstå det själv. 

Svar på tråden Hjälp! Är en man och har extrem sexlust, kan komma 4-5 gånger per dag.