Hjälp! Är en man och har extrem sexlust, kan komma 4-5 gånger per dag.
Hade varit skönt att veta om det finns andra med liknande driv. I mitt förra förhållande hade vi knappt sex. Min absoluta favorit är att gå ner och slicka. Jag kunde göra det så länge tills tungan krampade om inte jag blev stoppad. Men det fick jag inte heller. Så det blev en hel del onanering vilket tyvärr fortfarande är det enda jag gör. Har nyligen fyllt 40 och ser ganska bra ut, är framgångsrik och modemedveten men eftersom jag är nyligen separerad, vågar jag inte gå ut och träffa någon ny. Varenda dating site är blåsning och är ingen person som skulle kunna tänka mig att köpa en date så som eskort eller annat. Plus att det är flera tjejer som sagt att när man lär känna mig så blir det väldigt mycket mer intressant. Vilket gör att online dating faller också bort. Jag och mitt ex var tillsammans i 16 år nämligen så jag vill inte bara hoppa in i ett förhållande så fort det är slut.
Har alltid haft enorm sexlust och alltid intresse för att analysera alla tjejer i min närhet. Men sen jag äter medicin, boostaa sexlusten betydligt. Ibland känner jag att jag inte ska äta medicinen mer för att jag inte ska tänka så mycket på sex. Samtidigt så ger den mig en underbar känsla av att känna sig ung som en 15 åring med lust och driv. Jag blir pigg och produktiv. Vissa tycker det är jobbigt att känna sig kåt. Men jag njuter av det. Är en gladare person och ler mot alla. Känner mig harmonisk och sensuell. Kan ibland ta av mig så jag bara har snygga märkes boxer-short som jag gärna viftar med min nästan nakna kropp framför fönstret. Kan ibland också se en granne eller två som ger blickar. Svårt att förklara men det är en väldigt tillfredställande känsla.
Jag driver företag, sportar rätt ofta och är aktiv och får gjort väldigt mycket. Men får jag möjligheten att vara själv en eller två kvällar då kan jag varva mellan jobb och porr natt och dag.