Första gången ni hade sex med ett par?
Vi är nyfikna på att höra era erfarenheter första gången ni hade sex på fler. Berätta vem av er som tog upp det, hur var det osv..
Vi snackar om att testa tillsammans men har en del funderingar såklart..
Vi är nyfikna på att höra era erfarenheter första gången ni hade sex på fler. Berätta vem av er som tog upp det, hur var det osv..
Vi snackar om att testa tillsammans men har en del funderingar såklart..
Det var för några år sen. En kollega till mig hade bjudit hem mig på en flaska vin och hon sa att hon hade spanat in mig. Efter att ha druckit lite började vi kyssas och smekas. Hennes man kom in i rummet och såg på när vi satt i soffan och hånglade och på den vägen är det.
Vi började med att besöka en swingersklubb. Första gången var ett rent studiebesök med trevligt umgänge i bastu, bar och bubbelpool och och en del nyfiket tittande på vad som hände i de olika rummen. Vid nästa besök hamnade vi samma rum som ett par som hade sex med två extra killar och det var grymt upphetsande att ha sex samtidigt som denna liveshow pågick. Vid tredje besöket hamnade vi i samma säng som ett annat par, började lite trevande med lite hjälpande händer som slutade med ett partnerbyte och min frus första erfarenhet av tjejsex. En magisk kväll. Firar nu 15 år som swingers och går klubbar och privata fester och inte minst bjuder vi in par och ibland extra killar till underbara kvällar och nätter. Våra regler är att vi gör allt tillsammans och inga kyssar vid parterbyten förutom när min fru har tjejsex. Vet inte vem av oss det var som först tog upp ämnet men det var ett gemensamt beslut att besöka klubben efter långa samtal om fantasier och gränser. Mitt råd är att ta det väldigt lungt i början. Känn in och kommunicera.
Var ung, i ca 13års åldern. Under ett påskläger för frikyrkliga ungdomar hamnade jag i säng med två andra tjejer, första gången jag hade sex och självklart även min debut för tjejsex, trekanter samt min introduktion till vad man kan använda påskris till för att krydda sexlivet. En helt magisk upplevelse med helt andra orgasmer än jag upplevt tidigare när jag rullat ärta på egen hand.
Första gången jag hade sex med ett par var för ca 25 år sedan.
Var på den tiden singel och sugen på äventyr så jag svarade på en annons där ett par sökte killar till ett mindre GB.
Blev några mail och några skickade bilder på stoltheten innan träffen. Tanken var att vi skulle vara 6 killar plus paret men som vanlig när det gäller denna typ av aktivitet så blev vi fyra killar plus paret på grund av sena avhopp. En väldigt trevlig träff med mycket skratt och skoj och inte minst en massa härlig sex med många orgasmer för kvinnan i paret och för min del tre utlösningar under de timmar vi höll på.
För min del var det också första gången jag hade en så kallad sloppy second vilket var rejält upphetsande.
För några år sedan pratade gubben och jag om att besöka en Swingersklubb. Var rätt osäkra på detta men väldigt nyfikna så när det på BC dök upp en annons där ett par sökte sällskap för ett klubbesök så varade vi och två timmar senare hade vi en kemiträff på en restaurang och dagen efter blev vi hembjudna till paret. Efter en god middag något glas vin hamnade vi i tv-soffan och sedan ledde det ena till det andra och ganska snart låg vi i deras säng och hade sex inom paren för att sedan trevande och försiktigt med lite hjälpande och smekande händer stegvis närma oss läget där vi bytte partners. Följande helg gjorde premiär på klubben och det är absolut inget vi ångrar.
Har bara haft sex med ett par engång och det kommer jag aldrig att göra om. Helt enkelt en fruktansvärd upplevelse, Upptakten med skaldjur, en kall öl och en snaps var helt ok men när det kom till sex var det sämre än när man hade fumlande tonnåssex, Tog ganska snabbt en taxi hem då det bara kändes förnedrande att vara ett par sexleksak.
Har haft trekanter med två killar och rena orgier med gruppsex med många deltagare efter detta men att som kvinna vara med i en trekant med en kvinna till och en man är rent bedrövligt. Bör tilläggas att jag är bisexuell och älskar att ha sex med andra kvinnor.