• Anonym (Elev)

Trekant

Har blivit inbjuden till att ha trekant med ett gift par.
    Har träffat mannen flera gånger tidigare (ja vi ligger med varandra)  och känner mig trygg med honom. Nu på slutet har vi  börjat bjuda in frun (som är bi).  Hon har flertalet gånger gått ner på mig. Nu vill jag ge tillbaka och gå ner på henne. Men hur gör jag? Var ska jag slicka och hur ska jag slicka? Ska jag typ tänka att jag "hånglar" med henne,  suga,    ska jag försöka in med tungan eller????? 
    Hjälp mig. 
    Dom är bra guider och lärare men jag vill vara lite förberedd också och visa att jag kan.

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (F)

Klitoris är en bra punkt att fokusera på. Slicka, sug, testa dig fram. Läs av vad hon verkar gilla, fråga gärna och be henne säga till om du gör rätt.

• Anonym (Honestly)

Det mest uphetsande och sexigaste är antagligen att glömma prestationsräset, och testa sig fram, medge sin osäkeret, avsaknad av erfarenet, oc låta sig ledas....

Många människor tänder faktiskt på att få vägleda en novis. Det kan även vara en bra anledning att säga saker om man kanske inte vågar  säga spontant annars.

Var glad och njut  av invitationen !

• Anonym (Elev)

Jo, mannen kommer att hjälpa mig. Vi gör det tillsammans. Men vill ändå vara lite förberedd. 
    Svårt att förklara men jag vill vara en duktig elev som gjort sin hemläxa. 
    Jag vill bli belönad

• Anonym (Elev)

Till er som trycker tumme ner i svaret?? Vad är det med svaret ni är missnöjda med? 
    För inte kan ni väl tycka det är fel att lära sig ge andra njutning. 
    Tråkigt att det finns en massa kränkta Britt-Maries överallt 

• Anonym (fpåj)
    Anonym (Elev) skrev 2024-07-21 19:32:59 följande:

Till er som trycker tumme ner i svaret?? Vad är det med svaret ni är missnöjda med? 

Eller så gör du din hemläxa istället för att vilja ha detaljerade beskrivningar här. Internet är fullt av info.
  • Anonym (Honestly)

Tycker du har rätt att fråga vad du vill så länge det inte sårar eller skadar någon.

Ogillar man diskussionen kan man skrolla vidare !

• Tom Araya
    Anonym (Elev) skrev 2024-07-21 18:04:14 följande:
    Trekant

Har blivit inbjuden till att ha trekant med ett gift par.
    Har träffat mannen flera gånger tidigare (ja vi ligger med varandra)  och känner mig trygg med honom. Nu på slutet har vi  börjat bjuda in frun (som är bi).  Hon har flertalet gånger gått ner på mig. Nu vill jag ge tillbaka och gå ner på henne. Men hur gör jag? Var ska jag slicka och hur ska jag slicka? Ska jag typ tänka att jag "hånglar" med henne,  suga,    ska jag försöka in med tungan eller????? 
    Hjälp mig. 
    Dom är bra guider och lärare men jag vill vara lite förberedd också och visa att jag kan.

Men du vet väl vart det känns bra med stimulans på dig själv. Då kan du säkert föreställa dig hur du ska göra med fingrar och tunga på henne för att ge njutning. Annars får du prova dig fram. 
    Du har antagligen lärt dig att smeka, runka och suga kuk genom att prova dig fram, där du inte har en aning om hur det känns eftersom du inte har en själv.
    Säg att du är ny på detta och behöver lite guidning, så löser det sig nog.
  • Tom Araya

Vi har en eller ett par forumsmedlemmar som på senare tid gjort det till sin sport att ogilla inlägg i sex- och samlevnadsavdelningarna.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Trekant