Varför kretsar vissa singlars liv kring bekräftelse?
Jag är i 40 års åldern, varit singel I 4 år. I början kastade jag mig ut på tinder som så många andra. Det va en stor del av livet att kunna dejta och trasig som man var sökte man självklart bekräftelse av män. Men det hysteriska kring detta har lagt sig för min del ganska mkt. Jag tar livet med ro och mår bra. Självklart vill jag träffa någon men känner ingen stress eller jagar det inte konstant.
Jag har 2 vänner som varit singlar lika länge som jag. Dom har bra liv bägge 2. Men dom jagar konstant killar/män. Den ena analyserar allt en kille hon är intresserad av konstant och vänder allt till sin fördel medan man utifrån förstår att killen inte är intresserad alls. Den andra blir kär i varenda kille hon ser och jagar var och en av dem till vägs ände. Det är tårar och drama konstant.
Det som är konstigt och som jag inte förstår är varför ingen av dem någonsin hamnar på nån dejt. När en kille dom är intresserad av väl vill ses så backar dom och tar nästa. Jag fattar ingenting? Alla samtal handlar om exakt vad killar skrivit ordagrant...
Jag bara undrar om detta är vanligt? Upplever ni att det är såhär det ska va? Jag får ju isåfall jobba med mig själv och inse att det faktiskt jag som är för "off"