Ni som har haft en partner länge, vad har ni för tips?
Jag har en fantastisk kille och jag ser att vi båda försöker och gör vårt bästa på att bibehålla det sunda förhållande som vi har. Allt från öppen kommunikation om våra känslor till vad vi värderar i ett förhållande. Vi går på regelbundna dejter och har hittills ca 2 år in i vårt förhållande inte haft problem med sex.
Det jag är rädd för är dock att min kille med sikt ska "tappa lusten" eller bli sugen på något annat om jag inte hittar på något nytt? För vi har haft samma typ av sex dvs samma "grundställningar" på typ samma sätt sen dag ett. Jag vet att han t.ex tänder på en viss typ av BH men han har inte direkt kommunicerat vad det är som han tänder på, han är en ganska tystlåten kille som är nöjd med vad han får (hittills iaf) så, ni män som njuter av missionären och avsugning då och då, finns andra "universella" grejer man kan göra i sängen som majoriteten av män gillar? Det här är mitt första förhållande och jag har inte direkt haft någon form av sexliv innan.
Jag försöker iaf bidra med lite nytt t.ex genom att köpa olika kondomer som man kan testa så han iaf förstår att jag är intresserad av att driva vårt sexliv framåt och inte är så passiv men vet inte om det går framåt.