• Emrik1969

Man i kvinnokläder, sex som kvinna

Jag är en mogen man som alltid varit intresserad av nylon i alla dess former o alltid spanat in kvinnor som bär det. 

Sedan ett antal år har jag när tillfälle ges själv burit strumpbyxor eller Stay-ups. 
    Jag har nu inte nöjt mig med det utan allt eftersom adderat till kvinnliga attribut, dvs trosor, bh, tight kort kjol, högklackade skor mm. 

Jag betraktar mig som 100% hetero men söker i detta efter att få uppleva o känna hur en kvinna har det med dessa typiskt kvinnliga attribut? hur är det att bära bh, skillnad på bra o dålig kvalité på nylonstrumpor, hur känns det efter att ha burin högklackat under en dag etc. 

Nu funderar jag också på hur det känns för en kvinna i en sexuell situation o funderar på att utforska det. 

Min fråga är om det finns andra som känner igen sig o som går i samma tankar, provat sig fram som jag o vill dela det. 

//Erik

• Svar på tråden Man i kvinnokläder, sex som kvinna
  • Anonym (Vet hur det kanns)

Helt underbart pirrigt som tusen.. o den orgasm oh wow ord kan inte forklara..stay ups n samed trosor.  Lyckan att bli tagen som en kvinna hade smink med

• Anonym (Man)

Jag hade gärna satt på en man i kvinnokläder, men då hade det fått vara en ung man. säg 20-30 år.

Svar på tråden Man i kvinnokläder, sex som kvinna