• Anonym (Sora)

Hittade presentpaket med geléhjärtan i pojkväns skafferi. Är han otrogen?

Varit ihop i 7 månader. Lagade mat hos honom förra månaden och hittade ett nytt paket i skafferiet med gelehjärtan från Lagerhaus där det står "I like you". Dök upp typ efter att han varit på landet med sin familj. Han skickade bilder därifrån varje dag så vet att han troligen inte besökte nån kvinna så i alla fall

Nu när jag lagade mat igen såg jag paketet igen. Orört men förpassat till bakre delen av skafferiet som om han försökte göma det ? 

Vet att hans mamma gett honom härtformade bakelser på alla hjärtans dag så KAN ju ha varit hon men ingen aning. Han gillar inte ens gelégodis men hans mamma har förvisso gett oss påskägg med godis han inte gillar heller så kanske ingen big deal?

Vad tror ni? Är det en skitsak eller bör jag ta upp det? 

• Svar på tråden Hittade presentpaket med geléhjärtan i pojkväns skafferi. Är han otrogen?
  • Anonym (gammal?)

Kanske en gammal ask? om han inte gillar geléhjärtan kanske dom har legat där ett tag! 

• Anonym (Sora)
    Anonym (gammal?) skrev 2024-08-04 07:52:53 följande:

Kanske en gammal ask? om han inte gillar geléhjärtan kanske dom har legat där ett tag! 

De dök definitivt upp där förra månaden!
  • Anonym (Patricia)

1. Varför skulle det INTE vara från hans familj? 

2. Om otrohet är det första du tänker på så har du nog en del att jobba på hos dig själv vad gäller tillit. 

• Anonym (Strunta i det)

Tycker du bara ska strunta i det.
    Nu lever iofs jag i ett halvlångt förhållande(21 år) och både jag och min sambo har varsin övernattningslägenhet pga jobb. Vi sover i dom ibland.
    Ibland är jag dit hm har sin då han kan ha jourveckor och jag är långledi, skulle reagera noll på gelehjärtan, skulle eventuellt skicka ett meddelande och fråga om jag fick öppna asken.
    Vill han vara otrogen så tror jag inte han skulle lämna ? bevis ? så öppet som i tex ett skafferi

Skulle vi varit i början av vårt förhållande och jag haft en ask hemma och han lyft frågan så hade jag svarat ärligt på var den kom från men sen nog stängt ner det förhållandet pga eventuell svartsjuka

• Anonym (Casanova)

Killar får sällan geléhjärtan från brudar. Det brukar vara tvärt om.

Antingen har han fått dem av sin mamma. Eller tänker han ge dem till någon.

• Anonym (Cissi)

Det låter som en rätt normal sak att få från någon i familjen.

• Studentpappa

Sånna har vi fått av familjen vid tillfällen, typiskt morsan..

Ride it like you stole it
  • Anonym (Sora)

Ja jag ska nog släppa det :) inga red flags i relationen så långt så är nog chill

• Core
    Anonym (Sora) skrev 2024-08-04 12:09:40 följande:

Ja jag ska nog släppa det :) inga red flags i relationen så långt så är nog chill

Din brist på tillit kan däremot vara en red flag
  • Anonym (Cherchez la femme)

Jag har en affär och jag har aldrig kommit på tanken att ge min lover en ask godis att ta hem för det vore extremt dumt, och om han i så fall tog emot den och inte slängde den vore det ännu dummare. Kvinnliga släktingar brukar däremot ofta sprida geléhjärtan omkring sig lite hursomhelst.

• Anonym (?)

där står bara I like you inte I love you... jag hade nog bara ryckt dem ut från skåpet, och sagt åhhh som att jag vill ha och sett hans reaktion vad han sagt. Nej jag tror inte den här killen är otrogen.

Svar på tråden Hittade presentpaket med geléhjärtan i pojkväns skafferi. Är han otrogen?