• Anonym (Tråkigt)

När pojkvännen inte vill..

Känns så hopplöst, min pojkvän vill aldrig ha sex. kan vara hur fixad som helst men han blir bara sur när jag kommer nära. Efter 3 år så är det såhär det är alltså. 

Vad är felet? tycker även jag tar hand om mig hela tiden och försöker vara mitt bästa jag.

• Svar på tråden När pojkvännen inte vill..
  • Anonym (e)

hur ska vi analysera detta när vi inte får någon relevant info? gissa?

• Anonym (Eve)

Han är inte kär i dig längre.  Och nej så där ska de inte vara nånsin egentligen

• Anonym (Peter)

Sex med en enstaka partner är lite som smörgåstårta, gott som tusan i början, men efter ha ätit det varje dag i fem år så blir det ganska tråkigt till slut.

• Anonym (Eve)
    Anonym (Peter) skrev 2024-08-04 21:46:08 följande:

Sex med en enstaka partner är lite som smörgåstårta, gott som tusan i början, men efter ha ätit det varje dag i fem år så blir det ganska tråkigt till slut.

Det blir svårt för dig att ha ett långvarigt givande förhållande då. 

Även om du vill ligga med nån annan så är de detsamma. dvs fitta o kuk 

• Anonym (Peter)
    Anonym (Eve) skrev 2024-08-04 21:49:19 följande:

Nja, vi lever i ett öppet förhållande, det fungerar jättebra för oss. Min tjej är dessutom bi så hon får både räksmörgåstårta och skinksmörgåstårta om du förstår hur jag menar.
  • Anonym (Rob)

Gått upp i vikt sen ni träffades ?

• Anonym (Eve)
    Anonym (Peter) skrev 2024-08-04 21:52:26 följande:
    Nja, vi lever i ett öppet förhållande, det fungerar jättebra för oss. Min tjej är dessutom bi så hon får både räksmörgåstårta och skinksmörgåstårta om du förstår hur jag menar.

Skönt att de funkar för er. Jag skulle aldrig kunna ha sex med ngn jag inte är KÄR i. 

så tyvärr blir jag utan nu. För de finns ingen jag ens är intresserad av

• Anonym (e)
    Anonym (Eve) skrev 2024-08-04 22:00:08 följande:

Skönt att de funkar för er. Jag skulle aldrig kunna ha sex med ngn jag inte är KÄR i. 

så gissninglek
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Tråkigt) skrev 2024-08-04 21:16:14 följande:

Känns så hopplöst, min pojkvän vill aldrig ha sex. kan vara hur fixad som helst men han blir bara sur när jag kommer nära. Efter 3 år så är det såhär det är alltså. 

Vad är felet? tycker även jag tar hand om mig hela tiden och försöker vara mitt bästa jag.

Ja du, ett tips är ju att sluta fixa dig och försöka förföra honom. Han känner sig antagligen pressad. Du kan fixa till dig osv men då ska det vara för din skull och sen inte helt random om ni bara ska ha lugn hemmakväll att du har värsta outfiten på dig. Låt honom vara så kanske han blir sugen igen.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Eve) skrev 2024-08-04 22:00:08 följande:

Vem säger att den där Peter inte kan vara kär i de han ligger med? Man kan faktiskt ha känslor för olika personer samtidigt.
  • Anonym (Kuken1975)
    Anonym (Eve) skrev 2024-08-04 21:49:19 följande:

Ja, det blir liksom aldrig mer än just kuk och fitta.
  • Tilolo

På vilket sätt menar du att han är fixerad? Menar du att han gärna vill ha sex, men att när ni väl kommer till skott så tar det stopp för hans del? 

• Anonym (hon själv)
    Tilolo skrev 2024-08-04 22:37:14 följande:

På vilket sätt menar du att han är fixerad? Menar du att han gärna vill ha sex, men att när ni väl kommer till skott så tar det stopp för hans del? 

Hon menar att HON är fixad, dvs att hon "klär upp sig" för honom för att locka honom, men han vill ändå inte.
  • Tilolo
    Anonym (hon själv) skrev 2024-08-04 23:03:39 följande:
    Hon menar att HON är fixad, dvs att hon "klär upp sig" för honom för att locka honom, men han vill ändå inte.

Jaha nu ser jag att det står FIXAD och att det är kopplat till henne. 

Okej, då blir situationen i så fall en annan. 

• Anonym (!?)
    Anonym (Tråkigt) skrev 2024-08-04 21:16:14 följande:

Blir han alltid sur när du kommer nära? Har ni ingen närhet alls såsom kramar och pussar? Tar han aldrig någonsin initiativ till vaken närhet eller sex, ja då måste ni prata om det. Han kanske mår dåligt eller är stressad över något! Eller så är han inte intresserad aldrig längre. I vilket fall som helst, du måste ta upp detta med honom. 
  • Tilolo

TS
    -Anonym (Tråkigt):

Utan att veta närmare hur situationen ser ut så är det svårt att ge något rättvist svar.

Du får gärna redogöra fler detaljer ifall du vill ha hjälp i din situation. 🙂

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Peter) skrev 2024-08-04 21:46:08 följande:

Håller inte med dig där faktiskt. Ett riktigt bra sexliv utvecklas tillsammans, det blir otroligt mkt bättre t ex efter dom 10 första gångerna. Lust föder lust, jag kan tänka på nån av alla dom gångerna med min partner och blir tänd på 1 sekund. Senaste förhållandet är 2 år gammalt, är mer tänd än någonsin på personen.
Svar på tråden När pojkvännen inte vill..