Orolig för mellanblödningar
Jag håller på att bli galen på mina mellanblödningar och börjar även bli lite orolig. Jag har sedan ca ett halvår tillbaka haft mellanblödningar av och till men senaste två månaderna tycker jag att det har kommit oftare. Det är väldigt ofta (nästan varje dag) rosa/rött/brunt på pappret när jag torkar mig och vid minst ett par tillfällen per månad blöder jag nästan så mycket som en mens och det kan komma mycket rött blod på en och samma gång. Jag kan knappt lämna hemmet utan skydd för jag vet inte när det kan komma. Upplever även att jag blöder mer efter träning eller bara en snabb promenad.
Någon som känner igen sig? Jag har fått en tid hos gyn om två veckor men skulle vara intressant att höra om liknande erfarenheter och vad det kan bero på. Till saken hör att jag födde barn för 19 månader sen och innan dess hade jag i princip aldrig haft en mellanblödning och hade sparsam och regelbunden mens överlag. Nu förtiden har jag även väldigt riklig mens måste ta tabletter för att minska blödningen varje månad.