Döljer han något?
Har sedan några månader tillbaka en pojkvän som just nu bor utomlands. Vi har träffats några gånger och spenderat en hel vecka tillsammans. Jag kan dock inte läsa av honom?? Känns inte som han är fullt ärlig med mig. Min vän såg att en tjej gillar bilder på honom på Instagram och frågade vem det är. Jag kan dock inte se henne eller söka efter hennes konto. Är det så att hon har blockerat mig eller har min pojkvän den möjligheten att dölja hennes konto för mig?
Han känns dessutom lite hemlighetsfull med sin mobil, får sms ofta och har bara kunnat se att namnet heter ?123?. Har frågat om någon vet om vi har ett förhållande och han sa att ingen vet. Han kan t.ex. inte berätta för sin familj då hans familj är väldigt religösa.
jag pratade med honom och sa att det känns som att han inte vill ha mig här då han knappt visar någon kärlek till mig. Han förnekar och säger att han vill vara med mig. Jag har ändå en dålig magkänsla. Om man bor i olika länder och äntligen träffas, borde man inte vara mer kärleksfull och glad då?
jag gör mig fin för honom men får aldrig höra att jag är vacker? Han kunde säga det i videosamtal men inte nu när vi väl träffas. Bör jag vara vaksam på hans beteende? Vet inte om jag kan vara med någon som inte kan prata om eller visa sina känslor.