• Gun12323

Provanställning

Hejsan,
    Jag har en liten fråga. 
    Jag har just nu ett jobb. Har provanställning sen har jag fast. Blir fast om cirkus 1 månad

Det går super för mig. Chefen gillar mig. Regionschefen gillar mig. Vissar i siffror jag kan. Det Går bra för företaget.

Bör jag va orolig för jag inte får förlängt?  Jag är en bra tänkare därav jag ville ställa frågan :D 
  • Svar på tråden Provanställning
  • Anonym (Ff)

Kvinna 35 år. Investeringar (ej bostad) ca 4M. Sparkonto 250k. Ca 80k CSN. Har pluggat några år nu och är arbetslös.

• Anonym (Ff)
    Anonym (Ff) skrev 2024-08-11 21:55:19 följande:

Kvinna 35 år. Investeringar (ej bostad) ca 4M. Sparkonto 250k. Ca 80k CSN. Har pluggat några år nu och är arbetslös.

Förlåt, hamnade i fel tråd.
  • Anonym (K)
    Gun12323 skrev 2024-08-12 10:22:44 följande:

Ingen som kan svara?

Hur menar du att någon på FL ska kunna veta det? :)

Har de behållit dig så här länge, alla är nöjda och företaget går bra, det är vara bara bra saker som pekar åt rätt håll, dvs du får förlängt?
  • Anonym (Ej personligt.)
    Anonym (K) skrev 2024-08-12 10:36:43 följande:
    Hur menar du att någon på FL ska kunna veta det? :)

Har de behållit dig så här länge, alla är nöjda och företaget går bra, det är vara bara bra saker som pekar åt rätt håll, dvs du får förlängt?
    Grejen är ju att folk blir uppsagda ibland utan att det är personligt. förra sommaren sa Försäkringskassan upp 500 provanställda för att man kommit på att man inte hade råd att ha dem kvar. 
  • Anonym (Bleep)

Ingen här vet var du jobbar eller hur du presterar. Därför kan ingen här svara på din fråga. Prata med din chef, fråga om du kommer få en tillsvidareanställning, det är inga konstigheter med en sådan fråga. 

Svar på tråden Provanställning