• Anonym (Ledsen)

Hjälp mig - Går i tusen bitar

Går i tusen bitar. Den jag älskar allra mest  har skrivit med ngn annan. Vi är förlovade och det har varit hel helt underbart. Eller tydligen inte. Mår så illa. Kan inte äta. 

• Svar på tråden Hjälp mig - Går i tusen bitar
  • Anonym (Granbarr)

Vad har det skrivits om? Sex, kärlek? Har dom träffats? 

• Anonym (I)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-08-13 10:51:16 följande:
    Hjälp mig - Går i tusen bitar

Går i tusen bitar. Den jag älskar allra mest  har skrivit med ngn annan. Vi är förlovade och det har varit hel helt underbart. Eller tydligen inte. Mår så illa. Kan inte äta. 

Sådär är det alltid, på ett eller annat sätt. 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Granbarr) skrev 2024-08-13 11:22:55 följande:

Vad har det skrivits om? Sex, kärlek? Har dom träffats? 

Egentligen bara skrivit att de ska försöka träffas för att se om kemi finns. Men han har skickat bilder på sina barn, sitt hem, sig själv. Hon har varit ganska lugn och sval. 

han menar på att han gjort det här för mig - för att vi behöver en + one till en sammankomst där vi behöver värva ngn. 

men att gå ut på Tinder och skriva att man är singel, jag förstår inte det. Vi kunde ha gjort den delen tillsammans men att föreslå en dejt sekunden jag lämnat honom. 

är bara så ledsen. Han har varit mannen i mitt liv. Den bästa någonsin. Aldrig varit så himlastormande kär. Det här skulle vara the one för resten av livet 

• Tixer
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-08-13 17:07:57 följande:

Egentligen bara skrivit att de ska försöka träffas för att se om kemi finns. Men han har skickat bilder på sina barn, sitt hem, sig själv. Hon har varit ganska lugn och sval. 

han menar på att han gjort det här för mig - för att vi behöver en + one till en sammankomst där vi behöver värva ngn. 

men att gå ut på Tinder och skriva att man är singel, jag förstår inte det. Vi kunde ha gjort den delen tillsammans men att föreslå en dejt sekunden jag lämnat honom. 

är bara så ledsen. Han har varit mannen i mitt liv. Den bästa någonsin. Aldrig varit så himlastormande kär. Det här skulle vara the one för resten av livet 

Huh varför behöver du en plus one Jag fattar inget? 
  • Anonym (Fattar nada)

Jag fattar inget!?
    Vaddå bara träffas, för att se om kemi finns? Hur kan det vara bara? Jag hade kallat det otrohet!

Vad har jag missuppfattat? 

• Anonym (Mannen med känslor)

Ledsen jag blir av att läsa det här. 

Omtanke till dig ♥️

• Less is more

Vilken idiot han är. Du får en stor kram. 

Jag har också gått igenom hjärtesorger. Gud vad man önskar att alla fick träffa sin soulemate i livet. Pålitlig underbar kärlek. Kram

• molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-08-13 17:07:57 följande:

Det här låter ju inte klokt.
    Har han utgett sig för att vara singel så är ju det här inget han har gjort för er skull.
    I så fall borde han ha involverat dig i det här också.
    Jag tycker du ska berätta för honom hur mycket det här har sårat dig.
    Fundera också på om du vill fortsätta leva med någon du uppenbarligen inte kan lita på.
Svar på tråden Hjälp mig - Går i tusen bitar