• Anonym (Lo)

Hjälp mig tolka killen

Jag är ledsen. Jag älskar en man som har svårt att prata känslor och har stora svårigheter med relationer. Vi har aldrig varit tillsammans. Ofta när det nästan blivit vi händer någonting som gör att det skiter sig. Det har varit ganska jobbiga grejer. Han har aldrig uttalat vad han känt för mig men har visat det på flera olika sätt. Vi har träffats genom åren. Ja, nu verkar det ha hänt någonting för han hör inte av sig och verkar inte så sugen på att prata. Är det såhär att mannen älskar mig på riktigt  tillbaka men inte vågar satsa pga olika problem eller kommer han tillbaka varje gång enbart för en sak? shoot! 

• Svar på tråden Hjälp mig tolka killen
  • Anonym (Kärlek?)

Försvinner man om man älskar någon?

• Anonym (Lo)
    Anonym (Kärlek?) skrev 2024-08-15 19:25:18 följande:

Försvinner man om man älskar någon?

Nä. Men om det finns stora problem. Och man kanske har svårt att se att det skulle funka i längden eller att man har svårt med relationer och att prata känslor och så? 
  • Tecum

Det är bara du som kan svara på det! Men eftersom han kommer tillbaka gillar han dig, trivs i ditt sällskap och kanske känner att han har stöd av dig i svåra situationer. Men om det är kärlek eller mer av vänskap kan inte vi svara på. Man kan dock tycka att då ni känt varann så länge borde det funnits något läge att ta relationen vidare.
    Varför frågar du honom inte?

• Anonym (Kärlek?)
    Anonym (Lo) skrev 2024-08-15 19:30:40 följande:
    Nä. Men om det finns stora problem. Och man kanske har svårt att se att det skulle funka i längden eller att man har svårt med relationer och att prata känslor och så? 
    Om man älskar personen så löser man det, såklart.
Svar på tråden Hjälp mig tolka killen