• Anonym (A)

Snyggt med dubbelhaka?

Någon som tycker det är snyggt med dubbelhaka?

Inte att man är överviktig, men att man har en dubbelhaka, liten eller stor. 

• Svar på tråden Snyggt med dubbelhaka?
  • Anonym (Rkr)

Nej, dubbelhaka förstör ansiktets form och är enligt mig ett av de fulaste områden på kroppen att samla på sig överflödigt fett.

Tätt följt av bukfett och ryggfett. Torson och ansiktet ska vara slimmade. Annars blir det inte någon fin helhet.

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Tyvärr nej, aldrig snyggt

• Anonym (Slimmad)

Nej, aldrig snyggt, bland det mest oattraktiva.

• Anonym (Slimmad)

• Anonym (A)
    Anonym (Slimmad) skrev 2024-08-17 15:48:46 följande:

Ahh. Tråkigt att höra att dom flesta tycker det. 
  • Anonym (Rkr)
    Anonym (A) skrev 2024-08-17 18:55:54 följande:
    Ahh. Tråkigt att höra att dom flesta tycker det. 
    Varför det? 

Dubbelhakor beror ofta på övervikt och en sådan går att få bort med hjälp av kosthållning och träning.
  • Anonym (A)
    Anonym (Rkr) skrev 2024-08-17 18:58:10 följande:
    Varför det? 

Dubbelhakor beror ofta på övervikt och en sådan går att få bort med hjälp av kosthållning och träning.
    För att på mig lägger sig allt fett på dubbelhakan, tyvärr. Och sedan smal i övrigt. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Rkr) skrev 2024-08-17 14:12:17 följande:

Nej, dubbelhaka förstör ansiktets form och är enligt mig ett av de fulaste områden på kroppen att samla på sig överflödigt fett.

Tätt följt av bukfett och ryggfett. Torson och ansiktet ska vara slimmade. Annars blir det inte någon fin helhet.

Inget man kan hjälpa dock 
  • Anonym (J)
    Anonym (Rkr) skrev 2024-08-17 18:58:10 följande:
    Varför det? 

Har med en liten, samma med lite fett på ryggen. Är inte överviktig. 176 cm, 65 kg 
Svar på tråden Snyggt med dubbelhaka?