Jag kommer DÖ av att göra slut och vara ensam
jag befinner mig i en situation där min sambo helt plötsligt bestämde sig för att jag ska flytta ut. Han vill inte göra slut men är osäker och tycker allt gått för fort fram. Jag söker desperat lägenheter och jag GÅR SÖNDER inombords. Kan inte äta, svettig av konstant ångest, bara gråter. Jag har varit säker på att detta varit mannen i mitt liv, trots att han gjort en del snedsteg och sårat mig, och jag är livrädd för att bli ensam. Vi är båda 30+.livrädd att vara utan honom. Livrädd att bo ensam, sova ensam, inte veta vad han gör eller vad han tänker. Inte veta om han vill gå vidare med någon ny. det känns som hela jag går under. Och som jag inte kommer överleva detta. Mår illa av tanken på att nånsin ligga med någ och tanken på att han ska göra det ger mig panikångest.
VAD SKA JAG GÖRA? Snälla berätta om ni varit i samma sits eller är det. jag behöver otroligt mycket stöd då väldigt många andra hemska saker drabbat mig senaste tiden också (vilket också är en anledning att han vill lämna).