• Anonym (Jo)

Han ringer nästan aldrig, bara sms :(

Min kille pratar i relefon ganska ofta. Med sin bästa kompis, mamma syskon osv. Till mgi skickar han bara sms vilket jag tycker är tråkigt då jag vill prata. Eftersom han själv ringer folk har jag dragit slutsatsen att han av nån anledning hwllre messar mig 

3 veckor sedan föreslog han plötsligt från ingenstans att vi kunde "kvällsringa". Jag sa att jag jättegärna gör det och blev superglad. Han har ringt mig EN enda gång sedan dess. Vi pratade i en timme och jag sa att jag gärna pratar oftare. Nu är vi båda borta på jobbresa och han har bara messat vilket känns trist. Blir ju glad att få mess och bilder osv men vill ju höra hans röst. Ledsenatt han uppenbarligen inte längtar efter att PRATA med mig.

Är så besviken att han ringer andra men inte mig. Vad kan jag göra här? Har redan sagt att jag älskar när han ringer men han ringer ändå inte. Är jag så oviktig?? Så

Varit ihop i ca 4 mån om det är relevant. Vill inte ts upp det som ett "problem"  då det känns som en skitsak men är lite bevsiken just nu

• Svar på tråden Han ringer nästan aldrig, bara sms :(
  • Anonym (Kajsa)

Det är väl inte svårare än att du ringer honom om/när du vill prata. 

Svar på tråden Han ringer nästan aldrig, bara sms :(