26 år. Aldrig varit i ett förhållande.
Jag är en 26årig man som aldrig har varit i ett förhållande. Jag har varit på dates enstaka gånger. Fortfarande en oskuld och är en aningen orolig över min framtid.
Jag vill inte att mitt släkte ska ta slut med mig. Även vill jag ha någon i min närhet som jag kan förlita mig på och stödja samt få stöd av.
Alla jämnåriga i min ålder har för det mesta redan en familj och barn. Jag är inte deprimerad, har ett jobb, hobbys, kompisar och goda relationer med familjen. Är inte ful som ett träsktroll eller korkad som ett troll heller.
Jag finner inga problem med att prata med kvinnor och har aldrig haft det. Men det har aldrig hänt någonting. Jag har inte heller haft känslan av kärlek inom mig på väldigt länge. Senast var nog när jag var 19 år. Men det blev snabbt avslutat då hon bara fann mig som en kompis.
Börhat fundera på om det verkligen ska vara så här resten av mitt liv. Känt mig ensam sedan ung ålder och det enda jag vill ha är en typ av själsfrände. Inte någon att ha samlag med konstant och leva hollywood-livet. Jag vill ha någon att bilda familj med i ett hus vi har köpt tillsammans där våra barn kan växa upp.
Vad ska jag göra? Har redan testat det mesta men ingenting fungerar.